- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo si teď vzpomene třeba na církevní restituce,
Kolaps určitě nebude. MHD má tu výhodu, že lidé se nějak do práce dostat musí. V dlouhodobém horizontu ovšem určitě k nárůstu použití aut dojde. Lidé si ozkouší spojení a rozhodnou se, které jim vyhovuje. Proto se ostatně dá měnit v MHD skoro cokoliv. Pravda, místa, kde se od září do prvního busu nevejdete, případně si i ve špičce sednete, tak ta přibudou. Podle vyjádření Ropidu se mělo ušetřit 406 milionů za rok díky těmto změnám. Pak se ukázalo, že v tomto čísle už jsou úspory za ukončený prodloužený provoz metra a za všechny letošní výluky. Takže reálná úspora je max. 100 milionů. No a ty se použijí do prosince na sanaci těch problémů, co vzniknou. A ve výsledku bude doprava horší, lidé se přizpůsobí, ale peněz to bude stát stejně.
Tak mi to přijde, že autor si pročetl pár diskuzí, něco trochu přibarvil, něčemu trochu přidal (fakt by mě zajímalo kolika lidem se prodlouží cesta někam o 20 minut), nezapomněl zanadávat na politiky a stvořil tak nádherný článek, který by se masám mohl líbit. Proč ne, taky způsob...
a že volíte oranžovorudé, mohl jste si ušetřit čas na nastudování nového jídzního řádu
Proboha, snad není tak složité si najít číslo nového autobusu,tramvaje apodobně!!!!!!! Myslím, že informací je opravdu hodně a dají se sehnat všude. Ale je to tak, jsme národ Čechů a už předem víme, že to rozhodně nebude fungovat a bude to všechno špatnétakže klídek
všude? 70 letý důchodce je najde všude? Ale neříkejte. Kdepak je najde? Pochlubte se nám.... rád se něco dozvím. Zatím na zastávkách vidím jen provokující nápis.... "Už to tu nejede? Jede to jinde, kde to více potřebujete" ... to nemá chybu
Běžte si stoupnout s transparentem někam, kde vás možná bude brát někdo vážně. Vsadím se, že většina lidí se ani pořádně nepodívala na nový grafikon, a nemají nic lepšího na práci než si stěžovat.
Zrovna včera jsem jel tramvají a na zastávce se bavily dvě paní středního věku na téma: "No jo, zase budou nějaké pitomé změny. To před dvaceti lety tu jezdila devítka, trojka, sedmička, patnáctka, devatenáctka, a teď už jenom dvě tramvaje a ty taky budou měnit." Naštěstí ta druhá z nich byla lépe informovaná a řekla: "No jo no, ale to taky v téhle části Prahy nestálo metro".
Nechal bych novému grafikonu měsíc a pak bych se o tom bavil. Změna je těžká, to je samozřejmá, ale přiznejte sami - mění se všechno a všude a změna MŮŽE znamenat pokrok.
počkat, až co ty změny přinesou? Takhle to svědčí akorát o Vaší bujné fantazii. Momentálně je prázdninový provoz, intervaly jsou taky delší a nic se neděje. Krom toho oni slibují zkrácení intervalů.
Slubují? A vy jim věříte? Smysl toho celého je ořezat náklady o 400 milionů, ne abyste se někam dostal rychleji. Já osobně jsem velmi zvědav, jak to půjde.
kvůli pitomosti. Roční kupón stojí páru korun a furt někdo bude remcat, že je to drahé. Dopravní obslužnost je podle mě na nadstandardní úrovni, jenom Pražáci si furt musí na něco stěžovat. Tak se odstěhujte do Jeseníků a bude Vám tam autobus jezdit jeden ve čtvrtek a druhý v únoru....
..ani tam často nejezdím. Co tam? Časové ztráty, předražené jísdlo a pití, špatné možnosti parkování i při vysopké ceně. A to se má ještě zhoršit. Užíval jsem si Prahu jako student v šedesátých, za těch "hrozných" komunistů. Chodili jsme téměř denné k Flekům na černý ležák a guláš. Dnes bych si to stěží mohl dovolit. Takže sbohem, Praho. Nebo na shledanou, po osvobození.
Já kupříkladu chodím na Pankráci na vynikající velkobřezenskou dvanáctku za 20 korun. Možná to bude pro někoho znít neuvěřitelně, ale jsou to tři roky, co jsem se do Prahy přestěhoval, a růst životních nákladů jsem nějako nezpozoroval. Tak kde je chyba. :)