Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Foto

J52i57r38i 19C18i51z

9. 6. 2020 12:39

Dovolim si Vam oponovat autore blogu. Jsem veteran a bydlim v 20ti tisicove vesnici (jedna cesta, jeden kostel, par hospod). Prejit cestu, po ktere projede podle statistik cca 16tis aut denne neni mozne a vetsina podobnych vesnic v CR nema obchvat. Prejdete jen na rizenem prechodu, u ktereho zastavi par desitek aut (vetsinou smradlave diesly) a obcas T148 nebo V3S, coz je zazitekRv! Kolem cesty nikdo z obyvatel nemuze otevrit okno, odvezli by ho ze smradu na JIP. Skoro v kazdem aute sedi jen ridic, malokdy vidite auto vice obsazene. Mam pokracovat o znicene prirode? E-auta aspon cast techto dusledku mobility lidi vyresi. Ze Cesi broji proti vsemu pokrokovemu vi cela civilizovana Evropa, ale tam ti lide vetsinu veci vidi jinak nez zde a maji rozhodujici slovo ve volbach. Jeste ke vsemu administrativu EU plati, vychod Evropy jen bere. Mozna jste agent nejake automobilky, tak se snazite udelat reklamu autum se spalovacim motorem. Apropo videl jsem na ZDF ve zpravach, ze Nemecko bude davat na odebrane E-auta prispevek 6tis € pri cene auta 40tis €. Taky sazeji na obnovitelne zdroje energii, aby E-auta mohla dostavat prisun energie. Jim to stoji za to investovat do ciste prirody.

0 0
možnosti
Foto

A nakoupíme liščí ocasy a budeme foukat do větrných elektráren, případně svítit na sluneční panely, abychom je všechny nakrmili elektrikou. Naivní, pane.

1 1
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 768x
Psaní zejména o opomenutých koutech ekonomie, ale sem tam také o historii nebo o věcech veřejných. 

Píšu to sem mj. i proto, aby nikdo nemohl říct, že "on to věděl a nic neřekl". 

Autor není od dubna 2023 členem žádné politické strany, či hnutí. 

Seznam rubrik

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.