- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já čisté vozidlo nemám, protože u nás nefunguje myčka, kteráž je už delší dobu v rekonstrukci.
Pan autor, který je jistě pilným člene Trikolory, by měl navrhnout naprosto čistý způsob přepravy: Členové by působili jako rikšové. žádný benzín či nafta, o elektřině ani nemluvě.
Pan Šťastný se též hlásí jako rikša?
Zrušme výuku matematiky na SŠ, omezme vyučování nepotřebné fyziky na jeden ročník a bude nám krásně.
Jen poznámky na okraj. Ad.1: CO2 není žádná zlá emise! Jde o přirozený plyn potřebný pro růst všech rostlin. Ad.2: Názor, že CO2 způsobuje změny klimatu, je spíše velice podivný! Ad.3: Je velkou otázkou, jestli je lidstvo vůbec nějak schopné měnit obsah CO2 v atmosféře. Ad.4: I kdyby zcela hypoteticky lidstvo bylo schopno poručit větru, dešti a obsahu CO2 v atmosféře! Nebylo by pro nás v ČR celkem dobře, kdyby se nám vrátilo klima z konce 13. století?
Oprava překlepu. Konce 14. století za Karla IV.
I proti vecne vcerejsich Cechackum jde nastesti technicky vyvoj dal . Bohuzel jako vzdy, zase jen ze zapadu .
Jaký technický vývoj máte na mysli? Elektrovozítka, jenž se dnes nabízí jsou (když pominu přemrštěné cenu) jen kupa problémů a nedořešených věcí. Jiné by to bylo, kdyby někdo přišel s pohonem, jaký předvel už přes 90 lety Nicola Tesla, to úplně by byla jiná písnička.
Je to úplný nesmysl, ale EU obecně je chrlič nesmyslů, kdo ví, co za tím je.
Peníze a moc, jako vždy. A v pár případech možná spasitelský komplex.
Největším nepřítelem všech těhle "zelených" nápadů je fyzika a kalkulačka.
Elektro busy bych pochopil tak ve městech, s tím, že pochopitelně budou ohledně nákladů řádově dražší. Nákladní auta nad 12 tun jsou výplod chorého mozku a za dnešního stavu technologií totální nesmysl.
Elektrobus tady v ČR máme již dlouhá desetiletí. Říká se mu trolejbus.