- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, nevím, ale příliš odborným se tento text nejeví a chtít na jeho základě revidovat právní systém a jeho aplikaci je jistě počin zajímavý, nicmně se domnívám, že i přes stovky hodin autorových studií jeho závěry nebudou na relevantní, natož závazný právní dokument povýšeny.
Možná jsem vlivem bizarnosti obsahu blogu nečetl dost pečlivě a pak se všem omlouvám, ale obávám se, že i příslušnící PČR s jejich příslovečně hlubokým právním vzděláním, museli být u vytržení a dlouze hloubat, čeho se autor dožaduje.
Dalším krokem (ne vašim, ale politiků a vlády) by mělo být znovu prošetření registrace Ústředí muslimských obcí, zda splňuje všechny požadavky pro registraci podle zákona o církvích a náboženských společnostech.
Z registrace totiž nevyplývá, JAKÝ DRUH islám je u nás toutou registrací povolen šířit. Nebo naopak: z vágní, všeobecné registrace vyplývá, že je registrací povoleno šířit JAKÝKOLI DRUH islámu
Tedy salafismus (wahabismus) jaký mají v Saudské Arábii, islám který vyznává Talíbán v Afghanistánu, islám šířený Muslimským bratrstvem v Egyptě, Chomejnýho iránskou variantu islámu... Dovedeno do absurdna - pod registraci Ústředí muslimských obcí se klidně vejde i islám šířený hrdlořezy Islámského státu. Proč? Protože refgistrace schválená ministerstvem je naprosto všeobecná a vágní. Tak proto.
A pro mínusáře: pokud s tím nesouhlasíte, tak zkuste vysvětlit, proč "křesťanství" je u nás registrováno pod 30-ti (!) samostatnými registracemi, ale všechny myslitelné varianty "islámu" se vlezly pod jednu jedinou registraci...
Ano, vlastním ofocené dokumenty k registraci ÚMO a z nich vyplývá, tedy zvláště z charakteristiky víry, že muslimové mají zvláštní smysl pro humor a to na nevhodném místě. Dále lze dovodit, že úředník, který 1. stupeň registrace vydal i přes negativní odborný posudek, byl buď hodně ožralý a nebo ho potkaly dlouhé peníze.
Někdo je velmi korunovanej a někdo chudý duchem.
Jste si jistý,že se ten policista nejmenoval Chocholoušek?
To slovo pro islámského duchovního je "imám" ne "imán". A mimochodem "ímán" znamená "víra".
"Ano, někdy násilníci argumentují tím, že v jejich kultuře je normální bít ženu, ale spíš si myslím, že je to jen výmluva násilníka. Podobně jako když třeba český násilník se výmlouvá na to, že ho žena vyprovokovala."
Tady prave vidim dost zasadni problem. Kdyz chce ateista nebo krestan vztahnout ruku na zenu, tak se musi nejdriv popasovat s tim, ze v jeho "nativnim" prostredi je takovy cin odsuzovan (jak moralne, tak pravne). Pro muslima je takovy cin schvalen oficialni ideologii jeho nativniho prostredi, zadnym vnitrnim bojem prochazet nemusi. Jestli vetsina muslimu tohoto aspektu oficialni ideologie aktivne vyuziva nebo ne, je irelevantni, jde o to, ze kdo chce, ma k biti zeny ideologicky cestu otevrenou.
A obdobne je to v pripade masovych vrazd, ze.
K bití žen je třeba poznamenat:
4:34 Muži zaujímají postavení nad ženami proto, že Bůh dal přednost jedněm z vás před druhými, a proto, že muži dávají z majetků svých (ženám). A ctnostné ženy jsou pokorně oddány a střeží skryté kvůli tomu, co Bůh nařídil střežit. A ty, jejichž neposlušnosti se obáváte, varujte a vykažte jim místa na spaní a bijte je! Jestliže vás jsou však poslušny, nevyhledávejte proti nim důvody! A Bůh věru je vznešený, veliký.
V jednom verši je jasně deklarovaná nerovnoprávnost (daná přímo Alláhem), a pak právo bít ženu ne za jasnou neposlušnost, ale už z pouhého podezření z neposlušnosti.