Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

apple7

5. 6. 2010 8:55
Jsem pokladni marketu

a to co popisujete jsem uz taky zazila.Centrala v Praze nakazala snizit stavy a tak jedou 2 pokladny,ackoliv je tam takovy provoz,ze 4 by byly vytizeny bez problemu.Pak prijde stiznost a jedou vsechny 4 asi 14 dni,potom se vsechno vraci do normalu.A potom prijde zase stiznost,ze jsou prazdne regaly.Ano jsou ,protoze se nesmi delat prescasy,tak je nema kdo doplnit.Ale po stiznosti,se najednou prescay muzou delat,ale zase jen chvily a je to nanovo.To byste si musel stezovat,kazdych 14 dni.Mzslim,ze majitelum nejde o dobre jmeno,ale o zisk a ten ma.A ze si nekdo jednou za pul roku postezuje???No a co????Vsak on si bude stezovat zase az za pul roku.

0 0
možnosti
KN

CarolinaC

5. 6. 2010 7:43
Taky si začínám všude stěžovat

ale jediné kde to zabírá, je O2. Vždycky, když jim sdělím, co si myslím o jejich službách, tak mi dají slevu z tarifu. Už jsem na slušných cenách.

0 0
možnosti

jarinka

5. 6. 2010 7:11
Příště dráhy a přespříště hlubší rozbor, těším se.

Běžme se k tomu úseku lahůdek podívat dnes. Opět fronty a obsluha o počtu jedné ženy. V práci se lidé mohou strhat za pár šestáků, zatímco doma leží nezaměstnaní. Šetřit se musí všude a na všem. ;-D;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2884x
Manager s technickým vzděláním, zajímám se o politiku, aktuální dění a problematiku dopravy.

Seznam rubrik