CHRENEKSOUKUP s.r.o - Výroba prezidenta

Dva  úspěšní  podnikatelé  zřejmě  spojili  své  síly, prostředky, vliv  a  založili  novou  firmu. Ta  má  jediný podnikatelský  záměr,  vyrobit  pro  Česko  dokonalého  prezidenta. Výrobek  se  jmenuje  Jan  Fischer. Určitě ho všichni  znáte, na propagaci  tohoto  mediálního  produktu  se  rozhodně  nešetřilo.

Může  být  tento  podnikatelský  záměr  úspěšný? Oba  podnikatelé  už  mají  s  výrobky  určené  pro  politiku  jistou  zkušenost. Chrenek  se  spolupodílel  na  výrobě  zázračného  zbohatlíka, bývalého  premiéra  a  předsedy  ČSSD  Standy  Grosse. Soukup  má  mnohem  větší  zkušenosti, podílel  se  na  financování  a  propagaci  hned  několika  politických  stran, kterým  tato, jistě  nezištná, výpomoc  pomohla  do  parlamentu.

Pokud  zhodnotíme  tyto  aktivity, moc  nadšení  po  nich  ve   veřejnosti  nezbylo. Jediný  spokojený  je  Standa  Gross, který  si  chrochtá  u  svých  zázračných  milionů. Ostatní  lidé  jsou  spíše  znechuceni  a  v  jakési  anketě  zvolili  zázračného  milionáře  největším  grázlem  a  zlodějem....tak  to  jistě  není, vše  údajně  proběhlo  v  mezích  zákonů  a  Standa  to  myslel  vždy  čestně  a  upřímně, jako  všichni  v  ČSSD  a   nejen  tam...

Ani  výroba  nových  politických  stran  se  moc  nepovedla, Strana  Zelených  už  ukázala,  kdo  a  co  v  ní  je.  Poslední  mediální  produkt,  Věci  Veřejné  to  dokazují  v  součastnosti. Její  rozplizlé  a  rozhádané  zbytky  zamořují  dnešní  politiku. Jména  Bárta, Peake, John, Škarka, Kočí  a  Huml  hovoří  sama  za  sebe. Byl  to  totální  propadák, být  nový  ještě  neznamená  být  lepší...

Ani  tyto  nepovedené  zmetky  neodradily  pány  miliardáře  od  konání  veřejného  blaha. Jejich  nový  společný  výrobek  už  bude  bez  vad. Jistě,  něco  to  bude  stát, miliony  na  propagaci, 90 procentní  slevy  v  médiích  také  nejsou  zadarmo, i  když  ne  vždy  se  platí  penězi.

Materiál,  ze  kterého  se  kandidát  ( nebo  mám  rovnou  napsat, budoucí  prezident ?)  vyrábí,  je  velmi  pružný  a  přitom  pevný, zocelený  dlouhodobým  pobytem  v  KSČ. Svou  pružnost  dokázal  svým  trapným  antikomunismem  a  dovedností  slíbit  všechno  všem. Ještě  zbývá  zapracovat  na  mediálním  projevu, gestech, vše  musí  působit  věrně  a  ne  kašpárkovsky  trapně. To  je  ten  poslední  kousek  k  dokanalosti.

Chceme  takového  " dokonalého"  prezidenta? Zatím  to  vypadá, že  ano, průzkumy  veřejného  mínění  přece  nelžou...Pokud  takový  výrobek  nechcete  a  jste  jako  já  znehuceni  z  lidí, kteří  si  myslí, že  za  peníze  se  dá  koupit  i  přímá  volba  pezidenta,  volte  prosím  někoho  jiného. Nenechme  zvítězit  politický  marketing.

 Nejít  k  volbám  není  řešení  a  to  i  přesto, že  ostatní  kandidáti  mají  své  chyby  a  nedostatky. Nikdo  není  dokonalý  a  mám  pocit, že  mnoho  z  nich  bude  vykonávat  čestnou   funkci  prezidenta  lépe  než  nepovedený  mediální  produkt  od  firmy  Chreneksoukup  s.r.o.

 

 

Autor: Zdeněk Bárta | pondělí 7.1.2013 10:10 | karma článku: 30,46 | přečteno: 1513x