Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M91i55r70o71s79l37a67v 79C50h73m52e41l63í80k
Tak mi to připadá, že jsou rodiče podle pana Zdechovského tak trochu nesvéprávní. Nedokáží naučit své dítě základům, neudrží režim dítěte ani svůj..atd atd. Pane Zdechovský, možná jste soustředěn na jednu skupinu rodičů. ale těm je jedno jestli škola je či není a dětem také...A můj laický názor, měsíc bez spolužáků( několika) nevytvoří z dítěte sociopata a z rodičů nemyslící tvory.
K19a33r46e25l 12S69t44r96ž92a26n46o29v65s31k11ý
Druháci jsou zralí na opakování ročníku. Ti jsou doma už šest měsíců.
M12i62r42o21s80l29a52v 21C64h23m29e37l25í59k
Ano i tento názor jsem slyšel a docela se mi líbí, příští rok nevzít žádné prvňáky a opakovat 1-2 ročník
P51a46v16e66l 60C39h80m16e46l18í28k
Každý férový učitel (který si nebude honit své ego na tom, jaký je vynikající ajťák) potvrdí, že distanční výuka v žádném případě nemůže nahradit výuku prezenční. Dále vám potvrdí, že např. na 1. stupni je těch opravdu šikovných dětí s podnětným prostředím tak maximálně (!) 1/4, další polovina jsou děti průměrné s rodiči průměrných (někdy i podprůměrných) znalostí, zbytek jsou ti nejslabší ze sociálně i inteligenčně slabých rodin. Za další vám každý pedagog a psycholog řekne, že sociální kontakt je pro vývoj dítěte naprosto klíčový, nemají-li se u něj později objevit a rozvinou vážné psychické či sociální problémy.
Také většina dětí i jejich rodičů potvrdí, že se většina dětí, dlouhodobě izolovaných od svých spolužáků, cítí v těžké psychické nepohodě s možnými negativními psychickými následky
Je úchvatné tu číst příspěvky o dětech, kterým distanční výuka "vyhovuje" ještě lépe nežli ta prezenční, protože jsou jejich děti "geniální" s "geniálními" rodiči, kteří snad ani nechodí do zaměstnání, když mají tolik času "vzdělávat" svoje děti, a ačkoli nejsou pedagogy, zvládají výuku dokonce ještě lépe než učitelé.
K tomu mohu jen říci, že bych se raději držel více při zemi, je to přece jen o dost důvěryhodnější.
Zastávám názor, že distanční výuka na ZŠ a SŠ (VŠ je diskutabilní) opravdu nemá co dělat až na naprosto výjimečné případy. Školy neměly být vůbec zavřeny. Neexistuje pro to jediné odborné lékařské vysvětlení, stejně tak jako pro řadu dalších "opatření".
J96a93n 61S53v34a60t70e45k
Jsem jednoznačně pro prezenční výuku s účastí těch, kteří
a) nemoc covid-19 již prokazatelně prodělali
b) nemoc covid-19 ani co by bezpříznakoví jedinci nepřenášejí (= testovat všechny i bezpříznakové žáky i studenty)
Ostatní na distanční výuku...
Otázkou ovšem je, zda jsou k dispozici dostatečné testovací a laboratorní kapacity a to za splnění podmínky, že testovaní žáci a učitelé nesmí být testováni společně s příznakovými jedinci, jimž byl test nařízen hygienou nebo praktickým lékařem... jedině tak by bylo zajištěno do jisté míry splnění výše uvedených požadavků bez zvýšené pravděpodobnosti nákazy během testování...
F80r12a81n42t28i47š51e79k 40K61š14í90r
Například ve školách typu Sudbury Valey se to děti naučí, i když je to nikdo neučí. To je divné, viďte.
T30o95m26á33š 92N82o35v89á66k
Z pocitace mozna ne, ale z tabletu ano.
J47a21n 40Ř36e85z82n10í73č68e34k
V okamžiku, kdy dítě má 10 učitelů (tedy 2. stupeň), musí již být schopno se učit samo. Pokud ne, je někde problém. Nemyslím tím lenost, ale schopnost se učit.
P43e35t85r 77H56r20a72d93i97l
Již nadpis je nepravda. Má dcera, dnes 2. ročník, se obé naučla. A sama. Díky Michalova kouzelná školka:)
Z65u53z57a51n93a 85V36l98a34c74h54o50v48á
Ale naučí, jen to chce se svému dítěti věnovat, někdy je to obtížnější a chce to trochu trpělivosti a empatie, ale jako matka prvňáčka vidím každodenně velký pokrok.
T33o49m80á35š 20Z53d54e77c13h27o60v71s81k97ý
Ano, někteří naučí, ale opravdu ne většina a nemůžete soudit podle sebe. Stačí se podívat, jak jsou na tom spolužáci dítěte, kolik rodičů se těm dětem skutečně věnuje, dokáže to dovysvětlit...
Celkově jsou pořád někde problémy s tím, že rodina nemá třeba počítače/tablety pro všechny děti v rodině, vypadává připojení, nebo právě dítě neumí řešit problémy s počítačem, a tak se jednoduše odpojí a chybí mu to také. Je i spousta rodičů, kdy druhák píše lépe než oni. Učitelé si s tím dokáží poradit, když děti do školy chodí, takhle mají ale extrémně omezené možnosti, kdy i spousta z nich má s tou výukou stále problém a třeba ukazují něco jen na kameru a neuvědomí si, že to dítě to má zrcadlově obrácené.
P16a15v78e79l 92V46é64b91r
Pokud tomu správně rozumím, tak distanční výuka tkví v tom, že to, co normálně učí deset odborníků (učitelů) dnes mají naučit dva neodborníci (rodiče, vedle svého zaměstnání) s pochybnou dálkovou podporou odborníka (učitele).
Doufám, že jsem to pochopil správně.
T47o89m69á46š 49Z58d83e74c97h23o82v94s12k45ý
z většiny ano - u prvňáčků je většinou jen jeden a mají jen češtinu a matiku (přicházejí o všechny předměty okolo, což je dost mrhání talentů), chtějí brebentit, doma je ruší domácí mazlíčci, sourozenci a je ta výuka pak prostě horor.
L96i30b10o29r 48B29í61l36e95k
Číst se rozhodně naučí, tím více, že bez napsání písmenek se nikam nedostane a to psaní je právě to, že to umí psát na čemkoliv, tudíž žádný problém, když někdo ustrne v dvacátém století, nerespektuje nový vývoj a jezdí dýzlem po městě, pak si zaslouží, co jeho jesti, prostě ne budoucí politik, jen názorově starý fotr
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4377x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku


















