Děkujeme za pochopení.
M25i37r94o60s37l48a34v 79C71h45m59e36l55í94k
Tak mi to připadá, že jsou rodiče podle pana Zdechovského tak trochu nesvéprávní. Nedokáží naučit své dítě základům, neudrží režim dítěte ani svůj..atd atd. Pane Zdechovský, možná jste soustředěn na jednu skupinu rodičů. ale těm je jedno jestli škola je či není a dětem také...A můj laický názor, měsíc bez spolužáků( několika) nevytvoří z dítěte sociopata a z rodičů nemyslící tvory.
K53a20r84e74l 85S83t20r85ž94a44n69o65v35s30k25ý
Druháci jsou zralí na opakování ročníku. Ti jsou doma už šest měsíců.
M22i29r15o94s34l16a71v 89C52h41m19e51l56í40k
Ano i tento názor jsem slyšel a docela se mi líbí, příští rok nevzít žádné prvňáky a opakovat 1-2 ročník
P19a40v74e72l 13C91h96m45e52l77í20k
Každý férový učitel (který si nebude honit své ego na tom, jaký je vynikající ajťák) potvrdí, že distanční výuka v žádném případě nemůže nahradit výuku prezenční. Dále vám potvrdí, že např. na 1. stupni je těch opravdu šikovných dětí s podnětným prostředím tak maximálně (!) 1/4, další polovina jsou děti průměrné s rodiči průměrných (někdy i podprůměrných) znalostí, zbytek jsou ti nejslabší ze sociálně i inteligenčně slabých rodin. Za další vám každý pedagog a psycholog řekne, že sociální kontakt je pro vývoj dítěte naprosto klíčový, nemají-li se u něj později objevit a rozvinou vážné psychické či sociální problémy.
Také většina dětí i jejich rodičů potvrdí, že se většina dětí, dlouhodobě izolovaných od svých spolužáků, cítí v těžké psychické nepohodě s možnými negativními psychickými následky
Je úchvatné tu číst příspěvky o dětech, kterým distanční výuka "vyhovuje" ještě lépe nežli ta prezenční, protože jsou jejich děti "geniální" s "geniálními" rodiči, kteří snad ani nechodí do zaměstnání, když mají tolik času "vzdělávat" svoje děti, a ačkoli nejsou pedagogy, zvládají výuku dokonce ještě lépe než učitelé.
K tomu mohu jen říci, že bych se raději držel více při zemi, je to přece jen o dost důvěryhodnější.
Zastávám názor, že distanční výuka na ZŠ a SŠ (VŠ je diskutabilní) opravdu nemá co dělat až na naprosto výjimečné případy. Školy neměly být vůbec zavřeny. Neexistuje pro to jediné odborné lékařské vysvětlení, stejně tak jako pro řadu dalších "opatření".
J44a39n 42S59v89a70t22e14k
Jsem jednoznačně pro prezenční výuku s účastí těch, kteří
a) nemoc covid-19 již prokazatelně prodělali
b) nemoc covid-19 ani co by bezpříznakoví jedinci nepřenášejí (= testovat všechny i bezpříznakové žáky i studenty)
Ostatní na distanční výuku...
Otázkou ovšem je, zda jsou k dispozici dostatečné testovací a laboratorní kapacity a to za splnění podmínky, že testovaní žáci a učitelé nesmí být testováni společně s příznakovými jedinci, jimž byl test nařízen hygienou nebo praktickým lékařem... jedině tak by bylo zajištěno do jisté míry splnění výše uvedených požadavků bez zvýšené pravděpodobnosti nákazy během testování...
F63r59a25n53t41i30š87e81k 30K41š42í75r
Například ve školách typu Sudbury Valey se to děti naučí, i když je to nikdo neučí. To je divné, viďte.
T42o62m54á84š 14N94o91v32á37k
Z pocitace mozna ne, ale z tabletu ano.
J28a75n 76Ř37e84z89n76í38č39e62k
V okamžiku, kdy dítě má 10 učitelů (tedy 2. stupeň), musí již být schopno se učit samo. Pokud ne, je někde problém. Nemyslím tím lenost, ale schopnost se učit.
P69e95t46r 92H80r93a85d43i52l
Již nadpis je nepravda. Má dcera, dnes 2. ročník, se obé naučla. A sama. Díky Michalova kouzelná školka:)
Z24u19z76a14n19a 11V77l81a83c57h55o94v78á
Ale naučí, jen to chce se svému dítěti věnovat, někdy je to obtížnější a chce to trochu trpělivosti a empatie, ale jako matka prvňáčka vidím každodenně velký pokrok.
T88o75m45á82š 48Z26d56e40c21h52o89v78s71k78ý
Ano, někteří naučí, ale opravdu ne většina a nemůžete soudit podle sebe. Stačí se podívat, jak jsou na tom spolužáci dítěte, kolik rodičů se těm dětem skutečně věnuje, dokáže to dovysvětlit...
Celkově jsou pořád někde problémy s tím, že rodina nemá třeba počítače/tablety pro všechny děti v rodině, vypadává připojení, nebo právě dítě neumí řešit problémy s počítačem, a tak se jednoduše odpojí a chybí mu to také. Je i spousta rodičů, kdy druhák píše lépe než oni. Učitelé si s tím dokáží poradit, když děti do školy chodí, takhle mají ale extrémně omezené možnosti, kdy i spousta z nich má s tou výukou stále problém a třeba ukazují něco jen na kameru a neuvědomí si, že to dítě to má zrcadlově obrácené.
P94a69v73e89l 27V60é49b18r
Pokud tomu správně rozumím, tak distanční výuka tkví v tom, že to, co normálně učí deset odborníků (učitelů) dnes mají naučit dva neodborníci (rodiče, vedle svého zaměstnání) s pochybnou dálkovou podporou odborníka (učitele).
Doufám, že jsem to pochopil správně.
T27o50m71á66š 35Z17d17e92c80h83o66v90s17k70ý
z většiny ano - u prvňáčků je většinou jen jeden a mají jen češtinu a matiku (přicházejí o všechny předměty okolo, což je dost mrhání talentů), chtějí brebentit, doma je ruší domácí mazlíčci, sourozenci a je ta výuka pak prostě horor.
L57i96b55o69r 86B22í13l66e85k
Číst se rozhodně naučí, tím více, že bez napsání písmenek se nikam nedostane a to psaní je právě to, že to umí psát na čemkoliv, tudíž žádný problém, když někdo ustrne v dvacátém století, nerespektuje nový vývoj a jezdí dýzlem po městě, pak si zaslouží, co jeho jesti, prostě ne budoucí politik, jen názorově starý fotr
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4373x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku