- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
toli peněz na kampaň. Došlo by se k Pandurům a dalším předraženým zakázkám. Pol. strany mají ministerstva jako dojné krávy.
nebylo by špatné si příspěvek před publikací po sobě přečíst.
S obsahem se dá souhlasit, ale ta forma a provedení se blíží kvalitou k autorem kritizovanému jevu bohužel
jak bylo v průzkumech doloženo, je dvojsečnou zbraní. Často má negativní dopad na autory. Lidé si totiž až velmi často pospojují negativní obsah s autory kampaně. Ač záměrem byl opak. To je vsugerovat lidem něco negativního o protivníkovi. Každý se diví proč tomu tak je, ale je to tak.
Proto některé strany se do negativních kampaní vůbec nepouštějí. Jsou to jen vyhozené peníze.
Jiné to je, pokud strana vidí, že na výhru nemá. Potom je důležité aspoň se pokusit o chaos. V hlavách voličů. K tomu je nejlepší jakákoliv negativní kampaň. S cílem, aby se do toho zapojilo co nejvíce stran. A hlavně protivníci.
Podle hesla "nemůžeš-li vyhrát, udělej aspoň zmatek". V kalných vodách se potom nejlépe loví. Ale otázka je, kdo to potom zaplatí.
Omlouvám se za názor
Většinou to není o nějakém programu,ale o tom,jak to protivník dělá špatně.