Děkujeme za pochopení.
J45a36k18u97b 92H23o95l86m70a94n
Pane Zdechovský, osobně jsem měl o Vás lepší mínění, ale evidentně jste jen populistický manipulant. Napsal jste sice článek hybridech, ale hodil jste ho do jednoho pytle s elektromobily, což je samozřejmě něco zcela jiného. Vy to samozřejmě moc dobře víte, ale spoléháte se na to, že veřejnost to nerozliší. A podle zdejších komentářů Vám tato strategie vyšla. Doufám, že se teď cítíte dobře, když tak obelháváte lidi.
D89r77a84h40o44m29í92r 91B61o94k36r
Bohužel páni z Brusele naprosto neovládají fyzikální zákony a jsou to naprostí techničtí analfabeti. Jinak by totiž nemohli tolik propagovat elektromobilitu. Elektromobilita je slepá větev vývoje automobilismu.
Akorát, pane Zdechovský, nechápu, proč v tom zpropadeném Evropském parlamentu nedokážete prosadit věcnou diskuzi o tomto problému, ale naopak EP vydá směrnici ohledně emisí takovou, že je fyzikálně takřka nesplnitelná.
L83e19o56n69t44ý83n86a 18C91h89v87á78t39a72l60o20v23á
Co je víc nebo míň ekologické je zástupný problém a slouží jen k odvedení pozornosti. Zásadní problém je v tom, že si EU osobuje právo diktovat automobilkám, co mají vyrábět, potažmo zákazníkům co mají kupovat. Nechť se laskavě EU nemotá do vztahů mezi výrobcem a zákazníkem a bude dobře, až tak jednoduché to je.
Z89d75e12n45ě13k 30Z39a48v57a16d79i89l
To platí nejen o automobilkách, ale obecně o zákonodárství předepsaném EU všem členským zemím.
J30a41r69o50s60l27a60v 38B58a38b19e78l
Jste členem zcela zbytečného sboru. Proč bych měl něčemu od Vás dávat větší význam, než že je to zbytečné?
L14a12d97i55s67l83a19v 78H90i71n29n33e48r
Počkejme, až budou i tanková vojska elektrifikovaná, tak ani zdejší nevěřící nebudou mít důvod pochybovat o grétině vizi...
A15n36t39o95n36í80n 37P11o68l55i19c87k21ý
Tak, ty PiH za to nemohou, že je řidiči nepoužívají jako PiH. V "normálním" autě taky někdo jezdí za 5l a jiný za 6,5.
PiH bych nezatracoval, většině lidí stačí dojezd 50 - 60 km a na občasné dál pustí benzín. Jen bych to nikomu silou netlačil a to je váš úkol v EU, celý ten Green deal zastavit. Vlastně ooops, vy už jste jej schválili, tok o čem se bavíme?
P42a58v84e51l 60T66o33m66á97š
Pane poslanče toto ví každý technik .... evropská unie je horší než sovětský svaz a montuje se do všeho .... dokud budou sluníčkáři rozhodovat o technických věcech lepší to nebude ....
M28i40l91a88n 31N70e21t38r69h
Pane Zdechovský, už sklouzáváte do populismu stejně, jako se stromy u silnic. Máte to zapotřebí ?
J50o26s22e22f 34P97o61p11l38u50h76á45r
Ano, pan Zdechovský zde popsal to co odborná veřejnost ví a zná už delší dobu. Ano, elektromobilita je spíše politické, než ekologické rozhodnutí.
A teď se dostáváme k meritu věci. Pan Zdechovský je členem Evropského parlamentu. Proto bych od něho očekával ono pověstné "B", tj. jak tuto situaci rešit, aby se situace skutečně řešila a křivil se trh s automobily a neprosazovala se, v současné době, neživotaschopná technologie, která je v podstatě horší než ta, kterou má nahradit.
Prosil bych pana Zdechovského o informaci, jak třeba on hodlá tento ekodogmatismus řešit na půdě EU parlamentu. Předem se omlouvám, pokud již nějaké akce již podnikl, nejsem tak úplně zasvěcen.
Z mého pohledu bych uvítal širou debatu podloženou fakty a ne zaslepeným argumentováním typu "zkazili jste mi dětství" (viz. Greta). Rovněž by bylo vhodné, aby automobilky upustily od podřízeného postoje vůči EU a ukázali svou sílu, potažmo sílu zákazníků a přání uživatelů.
V podstatě jsem za to, aby nové elektromobily ukázaly v porovnání s klasickými auty v čem je jejich výhoda bez jakýchkoliv dotací a restrickcí.
J62o10z81e16f 18K98o13s46t58e66l89a40n85s68k71ý
Aj ty Brutus? Vlastne Zdechovský?
Hybridy sú prechodné, ale hlavne DOČASNÉ riešenie. Nie je možné, aby sa v jeden deň skončil predaj spaľovákov, pričom by sa nevyrábali žiadne autá do zásuvky, a od nasledujúceho dňa by sa už vyrábali len autá do zásuvky. Nejaký prechodový režim skrátka byť musí.
Že sa môže za určitých podmienok stať, že autá do zásuvky nebudú také eko ako spaľováky, je logické. Autá do zásuvky sa ešte len za pochodu vyvíjajú, a aj keď progres je veľký, stále je to len vývoj. Lenže tiež neexistuje možnosť, že by sa autá do zásuvky začali predávať až potom, ak by bol vývoj privedený k dokonalosti. Takto výroba ani presadzovanie sa nových technológií nefunguje a nikdy nefungovalo. Kto by ten vývoj do šuplíku platil? Vláda? To by bolo násobne viac odporu voči elektroautám ako dnes. Súkromné firmy? Z čoho, keď by neexistoval predaj? Aj Henry Ford sa raz vyjadril, že ďakuje všetkým zákazníkom, ktorí si Fordy kúpili v časoch, keď boli ešte nespoľahlivé a nie moc kvalitné.
Súčasné riešenie je to najlepšie zo všetkých možných zlých riešení. Vývoj elektromobilov finančne podporujú hneď 3 veľké skupiny, každý určitým podielom. Jednak sú to firmy, ktoré elektroautá vyrábajú, a jednak je to štát, ktorý predaj (pozor nie výrobu! - v tom je obrovský rozdiel - viď dotácie v poľnohospodárstve) v určitej miere dotuje. Zhruba je to vo výške DPH. Takže tá podpora je asi taká, ako keby štát elektromobily dočasne oslobodil od DPH.
Treťou veľkou skupinou, ktorí elektromobily podporuje, sú samotní kupujúci týchto áut. Pretože ich kupujú v čase, keď sú ešte drahé a technológia nie moc vyspelá - výsledkom je, že prvé generácie elektroáut majú veľký pokles hodnoty.
Kto chce, vidí pozitívne výsledky. Kto nechce, toho nepresvedčí absolútne nič.
J30o34s86e88f 59P37o81p88l62u71h51á35r
Tendenční slátanina, která právě popisuje dnešní pohled na problematiku. Ford děkoval zákazníkům v době, kdy nové technologii věřili i v době, kdy byla nová a bez jakékoliv podpory.
V současné situaci masivně podporujeme vizi elektromobility a restrikcemi svazujeme stávající technologii. Bohužel jediným výsledkem je, že prodeje elektromobilů ve skutečnosti nerostou, prodeje nových vozů padají a lidé drží staré auta s horšími emisními limity.
Výsledkem podpory elektromobility je paradoxně zhoršení ekologické situace, destabilizace odvětví, na kterém je postavena evropská ekonomika a řešení je v nedohlednu, jelikož trhy Asie, Afriky a NAFTA emisní limity nijak drakonicky neškrtí jako EU.
Je smutnou skutečností, že současný přístup v oblasti elektromobility ty Vámi slibované pozitiva prostě nepřináší.
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4372x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku