- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den. Děkuji za pravidelné informace, rád Vás čtu. A už jsem vaši stranu i zakroužkoval.
A u nás průkaz řidiče profesionála není nákladný a složitý? Británie odešla z EU, za chvíli se z toho otřepe, ale co bude s námi? My na to možná vyzrajeme, protože až EU opravdu vynutí zelený úděl, tak budeme platit daně jako hrom, řidiče kamionů potřebovat nebudeme, protože nebude co a kam vozit a navíc budou kamiony zakázané a beztak nebudeme mít peníze, takže bude jedno, že budou regály prázdné. Ale do té doby bude tak omezena svoboda projevu, že se o tom nebude smět psát. EU se jednoznačně řítí do obrovského problému a vysmívání se Británii to opravdu nezachrání. Je to asi jako za komunistů, kdy nebylo nikde nic, ale pořád se vysmívali západu, že se tam špatně žije a ve východním bloku si kdekdo přál žít v té "bídě" západu.
Smůla.
V informačním přínosu vás už před pár dny předběhly televize - takže jen mlátíte prázdnou slámu bez jakéhkokoli přínosu (zřejmě to je nezbytná kvalifikace pro poslance Evropského parlamentu).
A zbytek je upocená agitka, abyste postrašil, před Czexitem.
Moc toho opravdu neumíte.
Já bych pro problém s irskou hranicí považoval za vhodné prohlásit celé Irsko za bezcelní zónu (tak nějak podobně jako je měly Německo s Rakouskem: Zollausschlussgebiet). Na hranici Evropské Unie s Irskem mohou za dodržování předpisů pro dovoz ze třetích zemí (apod.) ručit prověření speditéři (trusted hauliers). Na rozhraní mezi Severním Irskem a zbytkem Spojeného království ať si Británie dělá, co uzná za vhodné.
Problem s řidiči není důsledkem brexitu (ten tomu nejvýš jen trochu přispěl), ale toho, že kvůli covidu se prakticky nekonala autoškola a zkoušky.
Británii chybí zaměstnanci a přitom má cca 1,5 mio nezaměstnaných.
Ne, Brexit za jejich lenost a pohodlnost opravdu nemůže.
Já se obávám, že brzy se EU stane ekonomickou katastrofou a setrvání v ní bude mnohem horší než vystoupení. Zatím to ještě vychází, ale možná už letošní zima ukáže, jak je to se solidaritou. A pokud bude EU postupovat v nastaveném kurzu, je možné, že ani nebudeme muset vystoupit.
Více než s Brexitem má tohle společného s vlastní arogancí, zpovykaností a leností. V GB je určitě dost řidičů s oprávněním, kteří by mohli okamžitě nastoupit do práce a ještě více těch, kteří by se mohli v krátké době rekvalifikovat, ale neudělají to, protože žijí v setrvačném vědomí, že tuhle práci dělá někdo jiný, kterého mizerně platí a před kterým si tak akorát pohrdlivě odplivují. Mají jedinečnou příležitost se z tohoto obluzujícího dojmu rychle probrat a vzpomenout si, jak se pracuje, jinak jim bude ouvej ještě hodně dlouho.
Jak bylo napsáno, řidičů je dost, ale nechtějí řídit. Logické je, nějak je motivovat, třeba platit více. Nebo méně jezdit, k čemu 20 druhů toaleťáků na jednu díru (Xindl x) z druhé strany zeměkoule? Kytku z Afriky, která letí do Amsterdamu a kamionem po celé Evropě, když právě kvetou u nás?
Jste europoslancem a ti by asi nejvíc měli čelit snahám o vystoupení z EU tím, že budete v EU bojovat proti všem těm nesmyslným snahám omezující suverenitu jednotlivých zemí místo jen bagatelizovaní těch co myšlenky na vystoupení prosazují (netvrdím že jste to zrovna vy osobně).
Moc v problematice EU kovaný nejsem ale prostě prosazovat tu EU založenou převážně na ekonomické spolupráci, bez onoho dnešního obludného politického vlivu, jakou byla v době kdy jsme v referendu odhlasovali náš vstup do tohoto uskupení (myslím, že to negativní přinesla hlavně Lisabonská smlouva, ale jak jsem zmínil nejsem v tom kovaný).