Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den. Děkuji za pravidelné informace, rád Vás čtu. A už jsem vaši stranu i zakroužkoval.

0 0
možnosti
Foto

A u nás průkaz řidiče profesionála není nákladný a složitý? Británie odešla z EU, za chvíli se z toho otřepe, ale co bude s námi? My na to možná vyzrajeme, protože až EU opravdu vynutí zelený úděl, tak budeme platit daně jako hrom, řidiče kamionů potřebovat nebudeme, protože nebude co a kam vozit a navíc budou kamiony zakázané a beztak nebudeme mít peníze, takže bude jedno, že budou regály prázdné. Ale do té doby bude tak omezena svoboda projevu, že se o tom nebude smět psát. EU se jednoznačně řítí do obrovského problému a vysmívání se Británii to opravdu nezachrání. Je to asi jako za komunistů, kdy nebylo nikde nic, ale pořád se vysmívali západu, že se tam špatně žije a ve východním bloku si kdekdo přál žít v té "bídě" západu. :-/

1 1
možnosti
Foto

Smůla.

V informačním přínosu vás už před pár dny předběhly televize - takže jen mlátíte prázdnou slámu bez jakéhkokoli přínosu (zřejmě to je nezbytná kvalifikace pro poslance Evropského parlamentu).

A zbytek je upocená agitka, abyste postrašil, před Czexitem.

Moc toho opravdu neumíte.

2 1
možnosti
EN

Já bych pro problém s irskou hranicí považoval za vhodné prohlásit celé Irsko za bezcelní zónu (tak nějak podobně jako je měly Německo s Rakouskem: Zollausschlussgebiet). Na hranici Evropské Unie s Irskem mohou za dodržování předpisů pro dovoz ze třetích zemí (apod.) ručit prověření speditéři (trusted hauliers). Na rozhraní mezi Severním Irskem a zbytkem Spojeného království ať si Británie dělá, co uzná za vhodné.

0 0
možnosti
EN

Problem s řidiči není důsledkem brexitu (ten tomu nejvýš jen trochu přispěl), ale toho, že kvůli covidu se prakticky nekonala autoškola a zkoušky.

2 0
možnosti
AG

A21l21e29x 78G95r74e41g79o86r

4. 10. 2021 19:30

Británii chybí zaměstnanci a přitom má cca 1,5 mio nezaměstnaných.

Ne, Brexit za jejich lenost a pohodlnost opravdu nemůže.

4 0
možnosti

Já se obávám, že brzy se EU stane ekonomickou katastrofou a setrvání v ní bude mnohem horší než vystoupení. Zatím to ještě vychází, ale možná už letošní zima ukáže, jak je to se solidaritou. A pokud bude EU postupovat v nastaveném kurzu, je možné, že ani nebudeme muset vystoupit.

6 1
možnosti
Foto

Více než s Brexitem má tohle společného s vlastní arogancí, zpovykaností a leností. V GB je určitě dost řidičů s oprávněním, kteří by mohli okamžitě nastoupit do práce a ještě více těch, kteří by se mohli v krátké době rekvalifikovat, ale neudělají to, protože žijí v setrvačném vědomí, že tuhle práci dělá někdo jiný, kterého mizerně platí a před kterým si tak akorát pohrdlivě odplivují. Mají jedinečnou příležitost se z tohoto obluzujícího dojmu rychle probrat a vzpomenout si, jak se pracuje, jinak jim bude ouvej ještě hodně dlouho.

2 0
možnosti
Foto

Jak bylo napsáno, řidičů je dost, ale nechtějí řídit. Logické je, nějak je motivovat, třeba platit více. Nebo méně jezdit, k čemu 20 druhů toaleťáků na jednu díru (Xindl x) z druhé strany zeměkoule? Kytku z Afriky, která letí do Amsterdamu a kamionem po celé Evropě, když právě kvetou u nás?

2 0
možnosti
Foto

I43v55a80n 63V55e74s88e82l78ý

4. 10. 2021 12:26

Jste europoslancem a ti by asi nejvíc měli čelit snahám o vystoupení z EU tím, že budete v EU bojovat proti všem těm nesmyslným snahám omezující suverenitu jednotlivých zemí místo jen bagatelizovaní těch co myšlenky na vystoupení prosazují (netvrdím že jste to zrovna vy osobně).

Moc v problematice EU kovaný nejsem ale prostě prosazovat tu EU založenou převážně na ekonomické spolupráci, bez onoho dnešního obludného politického vlivu, jakou byla v době kdy jsme v referendu odhlasovali náš vstup do tohoto uskupení (myslím, že to negativní přinesla hlavně Lisabonská smlouva, ale jak jsem zmínil nejsem v tom kovaný).

2 1
možnosti