Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T97o79m27á69š 87F43l58a30š22k68a
Dobrý den. Děkuji za pravidelné informace, rád Vás čtu. A už jsem vaši stranu i zakroužkoval.

L86e10o98n49t81ý10n55a 75C25h14v96á54t24a43l83o61v35á
A u nás průkaz řidiče profesionála není nákladný a složitý? Británie odešla z EU, za chvíli se z toho otřepe, ale co bude s námi? My na to možná vyzrajeme, protože až EU opravdu vynutí zelený úděl, tak budeme platit daně jako hrom, řidiče kamionů potřebovat nebudeme, protože nebude co a kam vozit a navíc budou kamiony zakázané a beztak nebudeme mít peníze, takže bude jedno, že budou regály prázdné. Ale do té doby bude tak omezena svoboda projevu, že se o tom nebude smět psát. EU se jednoznačně řítí do obrovského problému a vysmívání se Británii to opravdu nezachrání. Je to asi jako za komunistů, kdy nebylo nikde nic, ale pořád se vysmívali západu, že se tam špatně žije a ve východním bloku si kdekdo přál žít v té "bídě" západu.

M81a67r91t90i76n 88F82a81l98t29ý44n
Smůla.
V informačním přínosu vás už před pár dny předběhly televize - takže jen mlátíte prázdnou slámu bez jakéhkokoli přínosu (zřejmě to je nezbytná kvalifikace pro poslance Evropského parlamentu).
A zbytek je upocená agitka, abyste postrašil, před Czexitem.
Moc toho opravdu neumíte.
E39d15v21a54r48d 68N71i90c95h63t16b39u34r58g48e37r
Já bych pro problém s irskou hranicí považoval za vhodné prohlásit celé Irsko za bezcelní zónu (tak nějak podobně jako je měly Německo s Rakouskem: Zollausschlussgebiet). Na hranici Evropské Unie s Irskem mohou za dodržování předpisů pro dovoz ze třetích zemí (apod.) ručit prověření speditéři (trusted hauliers). Na rozhraní mezi Severním Irskem a zbytkem Spojeného království ať si Británie dělá, co uzná za vhodné.
E18d53v65a83r85d 35N17i75c62h29t77b19u20r26g67e82r
Problem s řidiči není důsledkem brexitu (ten tomu nejvýš jen trochu přispěl), ale toho, že kvůli covidu se prakticky nekonala autoškola a zkoušky.
A80l20e46x 20G91r51e15g54o71r
Británii chybí zaměstnanci a přitom má cca 1,5 mio nezaměstnaných.
Ne, Brexit za jejich lenost a pohodlnost opravdu nemůže.
J91i65n70d74ř37i67c42h 38Š61a73š38e43k
Já se obávám, že brzy se EU stane ekonomickou katastrofou a setrvání v ní bude mnohem horší než vystoupení. Zatím to ještě vychází, ale možná už letošní zima ukáže, jak je to se solidaritou. A pokud bude EU postupovat v nastaveném kurzu, je možné, že ani nebudeme muset vystoupit.

V45l58a13d96i44m91í28r 90Š61ť80a79s95t33n58ý
Více než s Brexitem má tohle společného s vlastní arogancí, zpovykaností a leností. V GB je určitě dost řidičů s oprávněním, kteří by mohli okamžitě nastoupit do práce a ještě více těch, kteří by se mohli v krátké době rekvalifikovat, ale neudělají to, protože žijí v setrvačném vědomí, že tuhle práci dělá někdo jiný, kterého mizerně platí a před kterým si tak akorát pohrdlivě odplivují. Mají jedinečnou příležitost se z tohoto obluzujícího dojmu rychle probrat a vzpomenout si, jak se pracuje, jinak jim bude ouvej ještě hodně dlouho.

J21a38r44o66s47l20a22v 92H68a45l11u34z61a
Jak bylo napsáno, řidičů je dost, ale nechtějí řídit. Logické je, nějak je motivovat, třeba platit více. Nebo méně jezdit, k čemu 20 druhů toaleťáků na jednu díru (Xindl x) z druhé strany zeměkoule? Kytku z Afriky, která letí do Amsterdamu a kamionem po celé Evropě, když právě kvetou u nás?

I44v80a58n 51V38e48s44e61l43ý
Jste europoslancem a ti by asi nejvíc měli čelit snahám o vystoupení z EU tím, že budete v EU bojovat proti všem těm nesmyslným snahám omezující suverenitu jednotlivých zemí místo jen bagatelizovaní těch co myšlenky na vystoupení prosazují (netvrdím že jste to zrovna vy osobně).
Moc v problematice EU kovaný nejsem ale prostě prosazovat tu EU založenou převážně na ekonomické spolupráci, bez onoho dnešního obludného politického vlivu, jakou byla v době kdy jsme v referendu odhlasovali náš vstup do tohoto uskupení (myslím, že to negativní přinesla hlavně Lisabonská smlouva, ale jak jsem zmínil nejsem v tom kovaný).
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4374x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku