Reklamy a klamy

MFD nakousla téma product placementu ve filmech a televizních seriálech. Čtyři stránky, to je docela dost. Dá se říct, že ho rozebrali ze všech stran.

Co na něj říct. České seriály téměř nesleduju, takže mi to až tak nevadí a američtí tvůrci v tom umějí chodit už dlouho, takže v jejich podání většinou nepůsobí rušivě.

Co mne však vytáčí doopravdy, je product DISplacement.

Ono téměř okázalé vymazávání kouskú reality z reportáží i zábavných pořadů. Když vidím uprostřed obrazovky čtverečky a ty nezakrývají utajeného svědka, ale kečup od jiného výrobce, než je sponzor pořadu, nebo dokonce třeba jméno restaurace či prodejny z živého záběru, šel bych nejraděj výt na měsíc.

Asi jsem fakt staromilec.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Zbyněk Čáp | středa 19.10.2011 12:06 | karma článku: 6,08 | přečteno: 374x