Reklama O2: Žert, arogance, nebo hloupost bez hranic?

Ve firemních barvách, podkreslené až vlezle něžnou písní, nabízejí se divákům a uživatelům ty nejúžasnější výhody, jaké svět viděl... Skutečně? Jenom si tu písničku pěkně přečtěte :-)

 

 

 

Překlad pochází z webu www.karaoketexty.cz Text přidal mira22, opravila Fantomaska. Tímto děkuji.

Prostě, tak jako Wind Of Change není zamilovaný cajdák, ale nepřihlášený vítěz Festivalu politické písně Sokolov, tohle není věc na propagaci konzumního životního stylu. Být zákazníkem O2 a ještě bydlet v satelitním městečku, tak se asi urazím.

Protože jsem v činžáku, tak se jen ptám: Věděla O2, co od reklamky přijímá? ;-)

 

(Omlouvám se za rozhození textu, v editoru je vše ok, až zobrazení hapruje...)

 

23.10.2012 - Děkuji čtenáři Anselm za rozšíření obzorů. Bohužel si vážím svého sluchu, reklamy tlumím a změna mi zanikla pod kecáním. Takže je to žert, na účet polovzdělanců jako já ;-)



 

 

Autor: Zbyněk Čáp | pondělí 15.10.2012 8:00 | karma článku: 13,44 | přečteno: 1747x