Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Odchyceno v dnešní diskusi: „No, podivejte, pánčelko, voni maj doma tý tablet s tučňáci...“ To je přesně to, co kritizuji.

0 0
možnosti
Foto

Pozoruhodné je, že ministerstvo, které má největší vliv na náš další vývoj, přitahuje ty největší p... poplety.

Stálo by za to, udělat anketu, který z našich ministrů školství byl nejhorší. Kdo byl nejlepší, zjistit nelze.

1 0
možnosti
Foto

Jen velmi málo výhrad jsem měl k ministru Msgr. Petru Piťhovi. 1992—1994.

0 0
možnosti
IC

Ano, az na to ze si nemyslím, ze učitelé učí úplne špatně . A unavení jsou hlavně z papirovani a neustálých změn , které jsou jen změny pro změny .

0 0
možnosti
Foto

Učí rakousko-uherský model, který je dnes nekonkurenční a neefektivní. Jsou unavení z papírování – to souhlasím. V celém článku kritizuji právě ty změny pro změny bez pochopení podstaty. (A učitelé neumějí jinak učit, protože peďáky požadují právě a jen tento jediný způsob, který nejde vylepšit. Na svou horní mez narazil nekde kolem roku 1900.)

PS: Sám učím, byť dospělé. A vidím, co jim státní školství nedalo, případně totální Hic sunt leones.

0 0
možnosti
JC

Tentokrát s Vámi, pane, nemohu skoro vůbec souhlasit.

To čipování dětí mělo být zavedení vstupek, elektronických karet otevírajících zámky, které běžně fungují v řadě úřadů i podniků. A v mnohých městech je děti už stejně mají jako průkazky na MHD nebo pro odběr obědů ze školních jídelen.

Automaty na cukrovinky za nás ve školách také nebyly a nic hrozného se nám nestalo. Podle mne jako rodiče žádné přístroje na peníze do škol nepatří. My jsme od rodičů dostávali svačiny, sami jsme dětem dělali svačiny, na co jim dávat peníze, ať si vyberou něco v automatu?

Státní maturity byly i za nás (a podstatně levnější) a naše vzdělaní bylo kvalitní, naše maturita byla náročnější, než jsou dnešní maturity. Ke znovuzpřísnění maturit je třeba nejprve odstranit školní libovůli, tedy zavést jednotné státní maturity.

Ty tablety - to nedovedu zatím dobře posoudit. Patrně by vážně bylo levnější rozdat všem dětem elektronické zařízení než pořizovat jim učebnice a sešity. Všechny učebnice i školské texty i individuální zápisky mohou být na čtečce. Určitě je to lehčí na nošení, možná levnější na pořízení. Proti tomu rozhodně nejsem. Mé děti ostatně do školy nosily noteboky a psaly si poznámky do nich a fotiliy si do nich příklady z tabule atd. Využití mohlo být širší, kdyby se týkalo všech.

Povinné plavání za nás bylo také a bylo užitečné, protože je žádoucí, aby všichni lidé uměli aspoň trochu plavat. Nemají všichni rodiče peníza a rozum a zájem na tom, aby posílali své děti od útlého věku na plavání. A hodina v bazénu je příjemnější než hodina v tělocvičně. Radši plavat než stát v řadě a čekat, až na mne přijde řada k přeskoku kozy.

0 0
možnosti
Foto

A) Nesouhlas. Elektronické karty jsou přenosné, budou se ztrácet, tedy nejsou bezpečné. Osobní čipování je krajně nebezpečný úmysl.

B) Tím, že se odstraní jedny automaty a nahradí se jinými automaty kamarádíčků nic na podstatě nezmění. Že jsou rodiče líní udělat dětem svačinu je věc jiná.

C) Státní maturity negarantují žádné solidní vzdělání, jen promarněné 4 roky. Koncept je špatně. (Navíc maturita automechanika a řekněme gymnazisty prostě nemůže být stejná, ledy by byla přizpůsobena těm nejslabším (realita)).

D) Děti si jich nebudou vážit a zničí je, protože nebudou mít představu o ceně. Jako u všeho, co je zdarma.

E) Nebrojím proti plavání, ale proti centrálně nařízené povinnosti, protože to bude drahé a neproveditelné. Pokud rodiče nejsou schopni detekovat užitečnost plavání, je to stejně k ničemu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1690x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.