- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako majitel 10 let staré Corolly můžu potvrdit . Je to tak. Škoda, že nejsou Toyoty ještě odolné proti manželkám.
Mam uz dost hodne dlouho, je drahe na opravy, ale rozhodne se vyplati do toho investovat, dobre vam slouzi.
V USA vydrží auta déle protože se tu jezdí klidněji a pomaleji. Kolik jsem měl aut nepamatuji, ale snad jen tři jsem koupil s méně než 100k ujetých mil.Za nejspolehlivější považuji Ford Probe GT z roku 1989. Měl jsem 3, koupil je když měly najeto okolo 120k a jezdil s nimi do nějakých 230..auto je služebník a nemá cenu vyhazovat peníze za nové..nejdražší snad byl VW Scirocco (najeto asi 70k), za které jsem vysolil počátkem 80 let něco přes 2000. Dnes jezdím s Chevy Metro, koupené za 750, ale musel jsem dělat spojku,najeto 145k, ale spotřeba 6litrů, Volvo 850T kombi (najeto 220k), to stálo 1200, a občas v neděli Tatrou 603..a největší mrzák mezi nimi byl Právě Laser AWD turbo - spotřeboval dvě hlavy, mezinápravový diferenciál, 2 turba a chladič, Mitsubishi mi nesmí do baráku. Souhlasím s charakteristikou Audi, i když to bylo dobré pro business, každou chvíli se na nich něco sypalo. Říkal jsem majitelům Audi a Jaguárů - kup hned dvě, protože jedno bude pořád u mne v servisu.
s auty Toyota a Honda jsem já ani manžel nikdy neměli potíže (alespoň s těmi vyrobenými pro americký trh).
Ale myslím, že objektivně se dají srovnávat jen auta, která byla zakoupena nová. U ojetin už zde mohou sehrát roli i jiné faktory.
Corollu (2005) mam uz tri a pul roku, taky uplne bez problemu. Ale v soucasne dobe pry jde kvalita dolu, alespon podle Consumer Reports.
Nebylo by lepší napsat ten nadpis: "Nejspolehlivější auto"?