Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podle mě je v ČR přistup k nabídce služeb a prodeji zboží bída. Mě vůbec nezajímá, že ten kdo mi něco nabízí nemá dneska naládu protože se mu něco stalo. Jsem asi divný, ale prefuruju americkou variantu raději nucený úsměv než zamračený obličej. Moje zkušenost je taková, že v 70% obchodů a služeb neumí se zákazníkem pracovat buď se mě hned po 10s ptají co chci anebo se naopak neptají vůbec a to včetně služeb v pohostinství. Pokud jde o restaurace tak až na vyjímky se mi v restauracích stř. cenové kategorie nestalo, že by se mě obsluha v průběhu jídla zeptala jestli něco nepotřebuju to už se spíš zeptá obsluha restaurace vietnaské s kung-paem za 70 korun a to je podle mě děs. Co mě štve ze všeho nejvíc je to, že zaměstnance vždy slušně pozdravím a usměju se na ně a oni se na mě obvykle dívají tím stylem co je to za blba, že se usmívá, ale mi češi jsme už prostě takoví a úsměv je považován za prohřešek proti zaběhnutým zvyklostem.

0 0
možnosti
Foto

karma...i když v poslední době to v restauracích už celkem jde.

1 0
možnosti
KS

Dlouho jsme chodili na obědy do jedné pražské restaurace na Palmovce, za každý oběd host dostal bod a když měl bodů deset, byl jeden oběd zdarma. Jídlo tam mají nadprůměrné, obsluhu vcelku dobrou (i když tím rychlým pobíháním mě spíš znervózňuje). Nedávno jsme tam byli opět a ten den nám vycházel jeden oběd zdarma. Jenže jsme se od číšníka dozvěděli, že tuhle akci zrušili... Nechápu, proč ji nešlo dočerpat a novou kartičku už nedostat. Tak jsme to pak ohlásili kolegům v práci, všichni kartičky zahodili a desítky lidí teď chodí jinam.

0 0
možnosti
PN

Ted jste skvele popsal, proc je takovy bodovy system naprosto nesmyslny.

0 0
možnosti
MD

bohužel to není pravidlem, většinou číšníka štve kdokoli, kdo si chce něco objednat, v servisu jsou naštvaný, že máte zase rozbitý auto, doktora rozpálí doběla nemocný pacient, pokladní je v depresi když vidí plný vozík,kadeřník je rozzuřen že vidí někoho, kdo chce ostřihat vlasy a ještě je umejt, politik opovrhujě voliči,  atd....

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
6 0
možnosti
MN

Trochu odbočím. Myslí se že českým nešvarem je že si nikdo na nic moc otevřeně nestěžuje. V restauraci, v obchodě a tak. No a potom na to ti "za pultem" hřeší. A když se ozvete jste za potížistu a toho co zdržuje.

Nedávno jsem v PennyMarketu koupil zboží, které bylo speciálně slevněné jen v této prodejně. Takže jen přelepka se slevou. Slečna na pokladně mi ale započetla původní cenu - naskočilo jí to tak automaticky po přejetí čtečkou. Vrátil jsem se k pokladně a požadoval nápravu. Ochotně vyhověla, ale znamenalo to zároveň přivolat nějakého kolegu, který cosi v pokladně odblokoval, aby mmi mohli vrátit přebytek. Samozřejmě zdržení cca 3 minuty. Ne pro mě, ale pro ty co stáli ve frontě - divné pohledy, brblání... Rv

1 0
možnosti
MT

To storno té původní ceny, musí udělat někdo, kdo k tomu má oprávnění. Vedoucí, zástupce. Není moe, aby si to cvakala každá pokladní sama.

1 0
možnosti
IM

I50v39o 16M13a10y78e31r

30. 11. 2013 12:37

Uhodila jste hřebíček na hlavičku. Úsměv Vás nic nestojí, ale pro zákazníka to znamená moc. Na cestách se stavuji v jedné rodinné restauraci, kde vaří moc dobrou zvěřinu. Prvně jsem narazil na uštvaně se tvářícího číšníka. Při placení jsem mu dal větší diško a řekl, že si tím na příště předplácím úsměv. Chvíli na mne zíral, pak se usmál a od té doby je obsluha vždy s úsměvem a i ta výborná zvěřina ještě lépe chutná.:-)

3 0
možnosti
MN

No nevím... Myslím si že nejprve měl být ten jeho úsměv a pak teprve Vaše dýško.

Já pracuju v profesi, kde mi nikdo žádné dýško nedává i kdybych se nevím jak snažil.

Takže v restauraci ho dávám jen když jsem fakt spokojený. A klidně ho taky občas nedám a nechám si navrátit do koruny. A už jsem se taky setkal se vzteklým pohozením vrácených peněz na stůl.

3 0
možnosti
HP

Obsluhu dobrým jídlem nezachráníte, naopak to přece jenom trošku jde.

3 0
možnosti
Foto

L65u68b67o90š 10H74e40r72o

30. 11. 2013 0:48

Dobrý večer,mám hodně kamarádek z různých velkých potravinách jako je Hypermarket Albert,Kaufland,Inter Spar,Peny a Delvita - bývalá atd.

A musím Vám říci že se těm ženám co tam pracujou nedivým že se tváří kysele a otráveně.Každý den na Vás řvou,

V Hypermarketu je cca 6 vedoucích a jeden manager a když Vás denně seřve jeden až dva vedoucí,nemůžete si odběhnout na záchod když sloužíte u kasy tak těžko vykouzlíte 100x až 400x za den úsměv.

Navíc když pracujete téměř každý den 12 směny a na konci měsíce Vám řeknou že Vám hodiny chybí a nebo Vám řeknou týden máte přesčasy ale ty Vám nezaplatíte,můžete si je vybrat ale volno Vám nedáme.

Tak proto ženy ve velkých potravinách jsou otrávené,unavené a neusmívají se na zákazníky.

A někteří zákazníci Těm prodavačkám nepřidají, když jim vynadají že nemají akční zboží které by mělo být, prodavačky za to nemůžou. Prodavačky neobjednávají zboží ale jen prodávají,za objednávky vždycky zodpovídají vedoucí oddělení.

1 0
možnosti
Foto

A úplně nejlepší je, když jste zrovna v zápřahu pátou dvanáctku po sobě, těšíte se na jeden jediný den volna, únavou padáte a do toho přijde nějaký zákazník nevybíravě že se mu něco nelíbí:-) To je takové povzbuzující:-) Ono je to těžké. V obchodních sítích je špatná organizace práce, špatné rozvržení...někde dokonce navalí na každého zaměsntance takových povinností týkajících se provozu obchodu, že pokud má všechno stíhat tak, jak má a neměl sankce, tak jede jako závodník a bohužel musí urychlit i obsluhu zákazníka. Bohužel.

0 0
možnosti