Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

ak1975

8. 6. 2009 18:37
Humr

Ale ale, to v tom našem kotýlku zase neznáme další informace. Španělé již dávno vyrábí kopii originálu. A po té co jsem měl možnost vidět reportáž z rudé Číny od českého motorkáře, tak číňané už dávno maí Humra postaveného ze svých dílů. Jen ho jaksi neukazují před médii. číňané umí cokoliv rozebrat, okopírovat a na koleně zase složit....  

0 0
možnosti
MJ

Martin Jirousek

4. 6. 2009 1:06
Tak dlouho

Se v honbě za ziskem sune výroba do Číny, až tam skončí takto. Nelituju toho. Ani omylem, zavinili si to sami.

0 0
možnosti
V

vlksamotar15

3. 6. 2009 18:53
Soudruhu,

Vam se na tom Karibiku nejak pripaluje mozek! Cina je USA obchodni partner jiz mnoho let - v ramci globalizace, cimz jim USA zpocatku velice pomohly. Hummer a jeho vyroba se Americanum dlouhodobe nevyplaceji, tak proc by ho Cinanum neprodaly? Vase cerno-bile videni sveta by bylo k smichu, kdyby nebylo k placi. :-)

0 0
možnosti
MU

Mira UL

3. 6. 2009 17:30
Nezapřel jste v sobě komunistu,

každý "neúspěch" kapitalistů zveličujete, ale sami jste dovedli ekonomiku 10. nejvyspělejšího státu - ČSR - na úroveň ekonomicky i sociálně zaostalého Ruska. Proč se tím konečně taky nepochlubíte?

miroslav.vojta@volny.cz

0 0
možnosti
W

wiki5.5

3. 6. 2009 7:38
ten

nefunkcni konglomerat zavinili leviccaci jako vy. Odbory se projevovaly cela leta jako rakovina a nakonec se jim podarilo telo z ktereho zily uplne vycucat. Tady mate ty vase levicacke vy dobytky

0 0
možnosti
JH

kulus

3. 6. 2009 7:19
to je klasika

GM si vyrobily pomnik. A je to dobre - s takovejma nesmyslama pak votravujou redneci (a to i ty cesky) normalni ridice.

0 0
možnosti
J

jirkaknop

3. 6. 2009 6:44
Konkurenceschopnost výrobků

je dána jejich náklady. Vyšší mzdy , vyšší sociální a zdravotní odvody zaměstnavatelů , vyšší odborářské požadavky zvyšují výrobní náklady a klesá jednak zisk potřebný pro investice a zvyšuje se ceny výrobku. Tím se prodá méně výrobků a firma krachuje. Jestliže Číńan pobírá týdenní plat kolem 100USD a Američan kolem 1000USD , je samozřejmě konkurenceschopnost nízká. Příkladem v Evropě může být Švédsko,které se svým sociálním systémem nemá téměř vlastní výrobní podnik. 

0 0
možnosti
J

jirkaknop

3. 6. 2009 6:34
Mýlíte se s tím komunistickým systémem

protože jste dal dohromady politickou orientaci a ekonomiku. Čína má normální kapitalismus se vším všudy , jen v ideologické oblasti připouští pouze centrální funkci jedné strany. Kapitalismus je v Číně velice volný , neexistuje regulace ani dotace - je mnohem volnější rukou trhu , než americký. A co je podstatné - Čína má nízkou platovou úroveň a nerozvinutý sociální a zdravotní systém,který v USA likviduje konkurenceschopnost výrobků.

0 0
možnosti
D

dochud

3. 6. 2009 4:49
Hummer není legenda

Kdo na tuhle blbost přišel? 8-o

0 0
možnosti
SS

albertan_bear

3. 6. 2009 5:49
Re: Hummer není legenda

Tak, tak ...

Jinak vojenske Humvee a Hummer H1 a H2 dela uplne jina firma, GMC (Government Motor Company ;-D) dela az H3 - coz je dost velky sunt a propadak - to at si Cinani a Kubanci nechaj ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2054x
Autor žije již 15-tým rokem mimo Evropu, od roku 2000 se usadil v Dominikánské republice, kde žije a má rodinu. Příležitostně psal reportáže mimo jiné pro časopisy Týden, Sirius, Dolce Vita a spolupracoval jako zpravodaj s českou pobočkou stanice BBC pro Karibik. Je autorem autobiografické knihy – „Klaunova zpověď“, která vyšla v roce 2004 v Čechách v nakladetelství DEUS.