Síla médií je překvapivě velká. Volební kampaň v roce 2021 změnila (dočasně) mínění lidí.

Síla a účinnost mediální masáže (a peněz na ni) je v ČR opravdu vysoká. Ukažme si to a rozeberme na prokazatelných profesionálně sbíraných číslech o důvěře v klíčové politiky ČR a jejich časovému vývoji.

◙ Síla mediální masáže (a peněz na ni) a dezinformací je v ČR opravdu vysoká. Dokazuje to vítězství pětikoalice ve volbách. Ukažme si to a rozeberme na prokazatelných číslech. Důvěra v jednotlivé politiky totiž ukazuje účinnou mediální masáž zcela prokazatelně. A přitom jde o dlouhodobě seriózními průzkumy sledovaný údaj pro všechny významnější osoby v politice ČR.

◙ Začněme však obecněji. Důvěra v člověka se podle přísloví lehko ztrácí ale těžko získává.Obecně se naše důvěra k většině lidí v okolí dlouhodobě příliš nemění, zvlášť k těm , které dobře známe. A totéž obecně platí pro lidi v politice. Těžko nás někdo po letech v ní překvapí a změníme na něj názor.

◙ Tak je tomu DLOUHODOBĚ i v české politice. Míra důvěry v klíčové politické hráče (šefové hlavních vládních i opozičních stran) se nemění, mají 2,5 roku po parlamentních volbách prakticky STEJNOU důvěru obyvatel jako 2 roky před volbami

◙ Co se ale dělo mezitím? Mohutné vzepětí a následný pád důvěry občanů v pětikoaliční leadery (vyjma Pirátů-které pětikoalice k vládnutí nepotřebuje). Zázračné zvýšení důvěry v Rakušana, Pekarovou-Adamovou a především FIALU na DVOJNÁSOBEK (jak ukazuje první průzkum důvěry po volbách -z března 2022). viz obrázek!

◙ Nejzázračnější nárůst důvěry v opoziční leadery pozorujeme v půlroce před volbami, kdy geniální Fiala dokázal v kampani po prázdninách ZDVOJNÁSOBIT část občanů, kteří mu „věří“ a poprvé a naposledy měl v průzkumu stejnou důvěru jako Babiš! Zázrak?! A Rakušan i Jurečka - nárůst důvěry o polovinu těsně před volbami!

◙ Jak se to dělá? Mediální masáž spřátelených „veřejnoprávních“ médií, která bezuzdně mohutnou kampaní šířila falešné sliby, polopravdy a šikovně překrucovala čísla a fakta. A tyto politiky představovala v růžovém světle. Na tu snad ani nepotřebujete tolik peněz, když tato média, která platíme všichni, jednostranně a okatě a prokazatelně léta nadržují pětikoaličním stranám neúměrným prostorem a časem v médiích a okatým umlčováním ostatním.

Je to tak dlouhodobě a je to prokázáno např. cinknutou závěrečnou předvolební prezidentskou debatou na ČT, kde následně samotnou ČT objednaný odborný posudek potvrdil zcela jasně výrazné a neúměrné ovlivnění proti Babišovi. ( kompletní posudek: https://www.novinky.cz/.../domaci-predvolebni-debaty-na...)

◙ No a kampaň na netu? Neskutečná mediální masáž za čísi obrovské peníze, kdy na vás skákaly Fialovy předvolební lživé sliby v každé chvíli neustále (kde sehnala opozice tolik peněz ? Kdo platil tyto dezinformace a polopravdy (vynikala dezinformace „nejrychleji se zadlužující ekonomika v Evropě“ ), aby vyhrála proevropská opozice? To se nedozvíme. (Lidé v pozadí mají peněz dost.)

◙ ----------------------------------------------------------

P:S: A připomeňme si, že současně se také podařilo takticky ve volebním roce mediální kampaní zkrotit důvěru v Piráty (ještě více než v samotného jejich leadera). Tato v 5-tikoalici nepohodlná levicová strana ( s velmi rozdílným programem neslučitelným se zbytkem pětikoalice) 7 měsíců před volbami vedla v průzkumech! Ovšem pak se její přední členové rozpovídali veřejně a podrobně o prakticky komunistickém programu a bublina splaskla. A byli vykroužkováni.

O té dezinformaci o nejrychleji se zadlužující ekonomice v Evropě si můžete přečíst podrobný rozbor zde: Odkaz

Autor: Jiří Žamboch | pondělí 24.6.2024 15:30 | karma článku: 0 | přečteno: 18x