Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

Chytry.Levicak

22. 5. 2012 17:03
paní woodskotcková

se přestěhuje do skotska a najednou se diví,že tam nic nefunguje.,nejdou sehnat dobří řemeslníci atd...měla zůstat v česku

0 0
možnosti
DH

Denule

10. 4. 2012 17:36
1

zkuste UPC a budete chválit svoji Skotskou Indii.

1 0
možnosti
A

AA00_multinekulturní_3

22. 5. 2012 16:52
Re: 1

Ti mají i perfektní stránky. Než jsem se dopátral toho, co jsem chtěl, málem jsem zešedivěl. Ale nakonec bylo, myslím, i jejich nějaké hodnocení, které jsem měl vyplnit, jak jsem se stránkami spokojen. Asi to, co ode mě dostali, do sběru dat nezařadili. Nakonec, řekl bych, že je to jejich strategie. Když prodávají své služby jak bazar od žida...Zaplatíte tisíc měsíčně, a čím více je budete otravovat, že už se službou končíte, tím více se cena snižuje. I zde v diskusích psali borci třeba za televizi takové usmlouvané částky, že je pak mnozí podezírají ze lži.:-/

0 0
možnosti
M

mamsrb

10. 4. 2012 14:49
Ve Skotsku nebo Česku všechno jedno.

Vodafone, EON, UPC, RWE, Erste atd. se chovají všude stejně. Zákaznický servis call center jsou mizerně placení brigádníci nebo ženské od vařečky a tak kromě "dobrýdencoprovásmohuudělat" se nic jiného nedozvíte a to jste si na živou operátorku musel vyčkat (u UPC jste 173 v pořadí a pak do druhé fronty jste 17 v pořadí). Proto zásadně nikam netelefonuji a vždy píši mailem, který si uložím. Firmy, které mě na mail neodpoví škrtám ze svého portfolia dodavatelů. Až na vyjímky mail doputuje k někomu ve firmě, který problému rozumí a vyřeší jej. Není to hned, ale nemusím se nervovat a držet dlouhé minuty (u UPC hodiny) telefon na uchu s výsledkem někdy i nula. Na rozdíl od pisatelky jsem neměl jedinou špatnou zkušenost s prodejci na webu. Zažil jsem jen ochotu a profesionalitu. Nakupuji ovšem až na vyjímky u menších specializovaných firem, kde majitel má svůj obor i jako koníčka.

1 0
možnosti
HW

HelenaWoodcock

12. 4. 2012 16:36
Re: Ve Skotsku nebo Česku všechno jedno.

Děkuji za příspěvek. Je vážně smutné, kam jsme se to dostali. Já jsem celkem spokojená s Amazon.co.uk, tam to je sice neosobní, ale systém mají slušně vypracovaný. UPC zní jako opravdový horor.

0 0
možnosti
C

certik_bertik

9. 4. 2012 21:49
asi

jste potížistka

0 0
možnosti
JH

duch zavražděného iuose

9. 4. 2012 19:05
hmm

banka v západní Evropě účtuje nějaký poplatek? A co na to všichni ti haniči ČR poměrů? ;-D;-D;-)

0 0
možnosti
RT

inosh

9. 4. 2012 19:20
Re: hmm

Ja dokonce tady v Baskicku platim za telefon i banku vic, nez jsem platival doma. I s korupci jest mozno setkat se zde...

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1669x
Helena Woodcock, nezávislá novinářka a PR specialistka žijící v současnosti ve Skotsku