Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale jestli nebude problém v Linuxu. Já mám normálně Windows 10.

0 0
možnosti
Foto

Poslal bych vám Printscreen, ale to zde nejde. Napište mi na tflaska@seznam.cz.

0 0
možnosti
Foto

Projeďte si disk, a kde najdete v adres85i tyto polo6ky: Trash, Inbox, Drafts a mnoho dalších, všechny .msf, tak si to poznamenejte.

V Thundirbirdu pak Nástroje-Nastavení účtu a do pole Místní adresář vložte cestu k tomuto adresáři.

0 0
možnosti
Foto

K57a90r48o24l 64W98i19l95d

16. 10. 2020 8:13

Našel jsem na adres85i pouze informace k Linuxu, nic k TB.

0 0
možnosti
PV

P33a97v85e11l 19V41é83b54r

15. 10. 2020 19:46

Za sebe jsem rád, že děkujete předem. Nerad bych byl u toho, kdybyste začal děkovat zadem...

Ale vážně: Podívejte se, jestli vám soubory účtů zůstaly a jestli se pouze nezměnilo nastavení účtů (cesty a podobně). Už je to dlouho, kdy jsem se vrtal v nastavení Thuderbirdu (používám The Bat), tak vám takhle, na dálku, lépe neporadím. Zkuste hledat radu na zive.cz, pc.poradna.net a podobně (se zlomenou rukou také nejdete k zubaři).

0 0
možnosti
ND

Tohle mě potkalo u Windows 10, zmizelo skoro všechno, něco jsem měla zálohované, ale něco i důležitého ne...

Držím palce ať se vám povede obnovit data...

0 0
možnosti
Foto

A teď rada pro Vás. Vypadá to, že v novém Thundirbirdu máte jen nastavenou cestu k adresáři se složkami s poštou jinou, než ve skutečnosti je. Podívejte se, kde na disku máte tu původní a tam nasměrujte nastavení Thunderbirdu.

1 0
možnosti
Foto

Thundirbird používám a o žádné aktualizaci nevím. Mám verzi 68.12.1 (64 bitů) z 01.10.2020. Vše mi zůstalo a vše mi běží.

Jinak obecně - někde máte adresář kde jsou všechny složky pošty. Ten adresář já jednou denně zálohuji. Když pak dojde na formát HDD nebo na nový PC, nainstaluji Thundirbird, překopíruji ze zálohy ten adresář a vše mám zachováno při starém i na novém PC.

2 0
možnosti
Foto

K85a25r76o43l 26W79i34l36d

16. 10. 2020 6:49

Díky, ale bohužel to nejde. Měl jsem několik vlastních účtů, ale ani jeden tam není. Nabízí mi to udělat si účet na ...@example.com. Kontakty mi všechny zůstaly, ale nemám poštu dosud odeslanou ani přijatou. Stručně: Chce to na mně vytvořit si nový účet, jako kdybych si Thunderbird založil až teď. Přitom já jsem si Thunderbird založil dávno a o žádnou aktualizaci jsem nestál, ani s ní nesouhlasil. Prostě se tam z ničeho nic objevila.

0 0
možnosti