Dopis paní Jourové potřetí

Na tomto místě jsem psal již dvakrát o tom, že se mi nelíbí rozhodnutí Air banky, kterým se platby platební kartou musí potvrzovat přes chytrý telefon a aplikaci My Air.. A napsal jsem o tom paní Jourové.

Paní Jourová mi dosud neodpověděla. Je zřejmě doma v Česku ve "státní" karanténě, nemůže do Bruselu, chybějí jí sekretářky a tak nemůže pracovat ani jako v home office. Nuž musel jsem se spolehnout pouze na Air banku. A ta mi právě odpověděla, že netrvá na aplikaci My Air v chytrém mobilu a při platbě platební kartou se spokojí s ověřovacím kódem přes SMS do internetového bankovnictví.

Díky panu Brabcovi z Air banky, který to zařídil. Hosana!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Karol Wild | sobota 6.3.2021 11:57 | karma článku: 17,71 | přečteno: 732x
  • Další články autora

Karol Wild

Otevřený dopis panu primátorovi

30.12.2023 v 14:59 | Karma: 6,17

Karol Wild

Zelenskyj a Putin podruhé

12.12.2023 v 23:43 | Karma: 32,30

Karol Wild

Nakoupíme 24 letadel F-35

26.11.2023 v 18:52 | Karma: 33,47