- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neuvěřitelné. Další ňouma, který nechce platit za dodávané zboží. Prostě by ho chtěl jen zadarmo. A ještě se považuje za chytrého/vtipného....Je mi z čechů k pláči
Nejíte maso, že? Jde samozřejmě o nadsázku, jako ostatně ve většině mých článků. Ale pro vás je ta laťka evidentně nastavena moc vysoko. Ale to nevadí. Jen bych vás poopravil. Píše se "je mi z někoho do pláče" a nebo "Češi jsou k pláči". Zdravím do zahraničí:-) Hezký den
jste mne docela překvapili, páč já si nemohla net UPC vynachválit, jakmile byl problém, promptně do 24 hodin byl vyřešený, když jsme se dostěhovali z prahy, tak jsem litovala, že na vsi nejsou, to se museli děsně zhoršit
plná kabelovka za 200 a net 10mb za 250 mi příde přiměřený
Nechi Vás strašit, ale uvidíme, co budete říkat poté, co se s UPC pokusíte vyřešit nějaký problém (napříkad bezdůvodné vypnutí internetu)
jsem se stal i já klientem UPC - a už jsem od nich taky utekl.
Služby mizerné, kontaktáž drahá, jednání neseriózní...
Nevím, zda úroveň služeb UPC začala klesat po fúzi k Karvenalem, nebo byli mizerná už před ní, ale jednoduše řečeno jsou hrozní. Zatím jsem u nich sice zůstala, ale myslím, že brzy odejdu jinam
od nich odešla. A při té příležitosti mi navrhovali netušené výhody. Nechte si je. A pro příště si važte více svých letitých zákazníků. Autorovi karma
"Novým" zákazníkem bude muset být někdo jiný se stejnou adresou, ale stejně se budou "cukat".