- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toto není reakce na aktuální článek, ačkoli je stejně jako ostatní naprosto bezkonkurenční, ale musím Vám o tom napsat - Zdenda si otevřel restauraci!!!
Zdenda je zkušenej investor. To se pozná hned podle věty "Na restauraci prý rozhodně nechce zbohatnout, bude mu stačit, když provoz vydělá na platy zaměstnanců."
Stando, výborně jste převezl právníky z O2, ale vsadím se, že Zdeněk Podhůrský by z nich ještě na vašem místě vymlátil aspoň 20 miliónů jako odškodné. Jeho dramatický výkon ve filmu Bathory mě o tom přesvědčil.
Ale copak? Bathory jsem neviděl. Poreferujte, svěřte se
smlouva je neplatna neb tam nikde neni dormulka v pripade nezaskrtnuti plati maxialni ozna doba
Nechápu, proč se tady pozastavujete nad tím, že autor típnul telefon. Pokud mě volá někdo, komu jsem svoje číslo nedala, jedná se o lezení do soukromí a obtěžování-čoš nemá se slušným chováním nic společného. Pokud není moje číslo veřejně nikde uvedeno, nemá mi nikdo cizí co volat. Osobně zavěšuji, potom, co se zeptám kde vzali mé číslo.....
kašli na ty rejpaly tady. Akorát závidí, že by oni na to nepřišli. Stááánda a Wíííener !!!
Nenene. Nekašlu. Rejpalové jsou často velmi užiteční pro zpětnou vazbu Potřebuju rejpaly. Stejně jako tebe, óldýre
Přijde mi zvláštní tento český systém "musíme je nějak dostat" místo abyste tam normálně zašel, zavolal, řekl chci skončit, smlouvu mám na neurčito, žádnou výhodu jsem při "neprodloužení" nečerpal, tedy papa. Oni by Vám prostě řekli ať klidně jdete, nestojí jim to obvykle za nějaké tahanice. Celý ten humbuk je jen proto, aby to řada lidí radši vzdala.
Odcházel jsem takhle od Oskara v té době i když jsmě měli ještě platnou dvouletou smlouvu, ještě 5 měsíců, napsali jsme jim, že máme lepší nabídky, jejich služby nejsou spolehlivé a chceme odejít, ozvali se nám, nabídli slevu, kterou jsme odmítli a tak nám službu bez sankcí ukončili.
to co by mě ale zajímalo je, jestli jste zmíněné slečně na konci opravdu típnul telefon jak naznačujete, nebo jste jí řekl, že nemáte zájem, jak by to měl slušný člověk udělat.
Típnul jsem to rovnou. Asi takhle: TÍP
bych Vám asi argumentoval tím, že pokud není uvedena (zaškrtnuta) doba prodloužení, je dobou prodloužení doba minimální možná na formuláři uvedená. Váš podpis je toho důkazem. Tedy podle mě by jistě platil tento právní vztah. Jde zde totiž o pouhou formální technickou chybu našeho zaměstnance za níž se omlouváme. ovšem nejsem zástupcem společnosti O2, ani právníkem. Zdravím.
Právě že sami právníci O2 to takhle vyhodnotili. Máme radost
"Ale to na ně nezkoušej, prosím tě. Bůhví, co si pak na mě vymyslej. Si nemysli, oni maj určitě ňáký kličky, jak se z toho dostat. A aby mi to pak ještě nevosolili."
To bych čekal od nějaké důchodkyně