- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
díváte se na to správně jako profesionál, který nemá rád odfláknuté řemeslo. Jenže se obávám, že to dneska v Čechách nikoho moc nezajímá.
Také jsem si všiml, že kdo se snaží nepsat hrubky a ještě si dovolí upozornit na ně druhé, je za totálního debila. Jakoby znalost pravopisu bylo něco škodlivého. Psát správně je podle pana o(° !° )o dokonce ztráta času. Je mi z toho upřímně nevolno...
Tady je jasný důkaz, proč se přihlašujete pod anonymními nicky. Samozřejmě nejde o technickou stránku věci, což tady někteří níže řeší. A nejde ani o nápis na krabici špičkovýho přístroje. Proti kvalitě této značky nic nemám. Jde o to, že na tomto reklamním textu je založena celá kampaň. A pokud je v ní hrubá chyba (vsadím se, o co chcete, že to není Ůmyslně), měl by se někdo na výrobní cestě (copywriter, manažeři z advertisingu nebo tiskárna, kdokoli) minimálně zamyslet nebo aspoň chytit za nos. Nemyslíte?
mě je to jedno, a taky mi nevadí anglické výrazy skloňované česky ve vašem textu a ani drobné gramatické chybky. I když váš text není tak zásadní jako ta reklamní kampaň.
...osobně mě taky štve úroveň češtiny v médiích, ale rozhodně mě nepohoršuje 'múžete' na krabici od špičkovýho přístroje.
Opravdový námět na bloq.. autor má zřejmě kvanta volnýho času (blicí smajlík).
ale všichni, kteří tu gramatickou chybu nevidí, by se měli stydět....
Obvykle mě rozesmějete, díky. Tentokrát se ale víc vyvedla diskuse.