Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

surikata_CM

5. 11. 2008 11:19
Co je to, do boha,

za pitomý interface, že po mne chce, abych zkrátil text, který má 2 řádky o 9 odstavců???

0 0
možnosti
S

surikata_CM

5. 11. 2008 11:18
Podnikatelská pojišťovna 7

Jestli se takové věci vlečou měsíc a déle, tak jednak z auta na ulici

asi zbude jen prázdná karoserie, mimo to se zvyšuje pravděpodobnost, že

mi náhradní pújčené auto nabourá klient stejné pojišťovny a bude to

tuplované..

0 0
možnosti
S

surikata_CM

5. 11. 2008 11:18
Podnikatelská pojišťovna 6

Chci jen

vědět, zda dát automobil do opravy a nebo si jít rovnou koupit jiný..

0 0
možnosti
S

surikata_CM

5. 11. 2008 11:17
Podnikatelská pojišťovna 5

Tak nevím.. NAšel jsem si na webu o ČPP pár referencí, všechny

jsou ve stejném duchu, jako tento článek. NAvíc hovoří o lhaní

zástupců, protahování zákonných lhůt...Netušíte někdo, jaká je vlastně

zákonná lhůta, v které se má technik nebo likvidátor dostavit?

0 0
možnosti
S

surikata_CM

5. 11. 2008 11:17
Podnikatelská pojišťovna 4

Druhý den následoval další mail, že jsou domluveni na pátek -

18 hod. Zavolal jsem to radostně známému a ten prohlásil, že mu nikdo

nevolal a na pátek by nepřistoupil, protože je tou dobou na třídním

srazu.

0 0
možnosti
S

surikata_CM

5. 11. 2008 11:17
Podnikatelská pojišťovna 3

Nikdo nepřišel a tak jsem věc toto pondělí urgoval. Dostal jsem

omluvný mail s ujištěním, že technik se s mým známým domluví na

termínu. 

0 0
možnosti
S

surikata_CM

5. 11. 2008 11:16
Podnikatelská pojišťovna 2

Nechal jsem proto auto v Praze u známého, protože ČPP nemá v místě

mého bydliště zastoupení a tak jsem si řekl, že to tomu technikovi za

takové vstřícné jednání usnadním.

0 0
možnosti
S

surikata_CM

5. 11. 2008 11:15
Podnikatelská pojišťovna

V tomto případě naprosto věřím autorovi příspěvku. Minulé úterý jsem měl nehodu mezi tunely Mrázovka a Strahovským. Nehodu způsobil pojištěnec ČPP, který ji pojišťovně nahlásil a pak jsem se i já přihlásil s nárokem na úhradu škody. Nejprve byl několik hodin problém s tím, "že nejde systém." Nečekal jsem, že se ještě rozběhne, ale stalo se. Po nadiktování potřebných údajů jsem byl ubezpečen, že ještě ten den nebo příští se dostaví technik, škodu ohodnotí a nafotí.

0 0
možnosti
W

winebery

5. 6. 2008 17:16
Pan "dokonalý" a jeho zkušenosti

Z článku jakéhosi prototypu "muže" usuzuji, že nemá žádné zkušenosti s podobnými situacemi. Ještě nikdy mě nenapadlo,že bych třeba třicetimutové čekání u pokladny rozebírala na na těchto internetových stránkách. Pan DOKONALÝ celou situaci popisuje tak, že trvala 45 minut, z článku je ale zřejmé, že to zabralo maximálně 15 minut. Zajímavé je také to, že se při potvrzení škodné události se pan dokonalý díval asi každou minutu na hodinky,když to tedy dalo těch 45 minut. Je logické že slečna Stejskalová uvedla do protokolu "Nebylo uvedeno,zda je vozidlo pojízdné" - tak to bude asi proto aby pan dokonalý nemusel zpátky do servisu a přivézt automobil zpět do pojištovny k nafocení. Takže panu dokonalému ušetřila spoustu času. Můj přispěvěk shrnuju asi takto: Ne každý má vždycky dobrou náladu a pokud přijde idiot,tak já osobně bych nesoptěla,ale nakopala mu jeho zarostlou zadnici a vykopala ven!(Y)

0 0
možnosti
S

StanislavWiener

6. 6. 2008 19:30
Re: Pan "dokonalý" a jeho zkušenosti

Nechápu, co bylo na mém chování idiotského? Popsal jsem situaci přesně, jak probíhala. Vyplňování jednoho listu A4 45 minut mi opravdu přijde docela dost a nasekat v něm tolik chyb mi přijde na slečnu, která navenek pojišťovnu zastupuje a reprezentuje taky docela hodně.. Prostě jsem si asertivně trval na svém a nesouhlasil s tím, co tam píše za nesmysly. Píšete, že byste takovému člověku nakopala zadnici? To taky o něčem vypovídá, nemyslíte? To, že „Nebylo uvedeno, zda je vozidlo pojízdné“, je taky špatně. Já jsem totiž UVEDL, že vozidlo je pojízdné. Myslím, že jsem to popsal v článku docela srozumitelně. Navíc jsem byl poučen, že nafocení auta si zařizují technici pojišťovny sami. To znamená, že sami technici zajedou do autoservisu auto nafotit, takže jste opět vedle jak ta jedle – žádný čas mi ušetřit nechtěla, ani neušetřila. A konečně – Váš úsudek, že s podobnými situacemi nemám zkušenosti, je natolik lichý, až vyvolává úsměv ve tváři.

0 0
možnosti
E

erien1

3. 4. 2008 11:02
..a uz se tim vubec nebavim...verte!

0 0
možnosti
  • Počet článků 507
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2926x
Stanislav Wiener
Jsem autorem nového slabikáře, umělecký malíř, navrhovatel novely zákona, navrhovatel nových českých rekordů, autor absurdního dramatu, autor filmových plakátů, překladatel, odhalovač porna, čtenář, divák...