- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vektory se ve vysokoskolskych textech skutecne znaci ruzne, zalezi zcela na konvenci, nekde tucnym pismenem, jinde podtrzenim, nekde nijak a musi to byt jasne z kontextu. Ucitelka te spis nema rada, treba se ji az priliz snazis dokazat jeji hloupost a to ti skutecne hloupi neradi.
Přesné. A nejde samozřejmě jen o symboly. Učitelka je zjevně přesvědčena o tom, že je forma důležitější, než obsah.
Hádat se se s takovými lidmi nedoporučuji, mám bohaté zkušenosti s tím, že není problém je usvědčit z hlouposti, ale pak je velký problém přežít jejich vliv.
V tom matematickým příkladu záleželo na zadání. Jestli bylo za úkol co nejvíc zjednodušit výsledek, tak tam mělo být 2*odmocnina ze dvou. Jestli šlo jen o výsledek,je stejně dobrá i odmocnina z osmi.
Jestli to pravDěpodobně bylo napsaný v diktátu, tak je to jasná chyba. Nevím jak u vás, ale u nás se dělily chyby na malé a velké. Velká chyba je třeba špatné i/y, a za každou jde výsledná známka o stupeň dolu. Tohle byla malá chyba, takže půl stupně.
A ještě drobnost. Nikdy jsem neslyšel říct "na lovy vzdálené". Říká se přece na hony. Slovo sice znamená skoro to samé, ale celé spojení ne...Dřív mě napadlo, že je to jiné vyjádřebí peněz, než ten pravý význam..
nechápu kde je problém, vektory jsou vždy jenom jedny a značí podle dohody, takže pokud se dohodlo značení šipkou, značí se vždy!! šipkou. Jsou i jiné druhy značení, třeba že se píší latinkou a čísla se píší řeckou abecedou. Kdyby si to značil každý jak chce byl by v tom strašný bordel.
odmocnina z 8 je rovna 2*odmocnina ze dvou. Takže byl nejspíš špatně výsledek.
U diktátu nevím, stačí se ale zeptet na vysvětlení učitelů, ne?
nez tem blbostem, cos vyplodil.