Diskuse
Mýty o pošťácích 2
Děkujeme za pochopení.
Ironhouse562
Ach jo!!!
není třeba hlásit kdy kdo příjde z práce. Ale myslím že pošta docela logicky může předpokládat že v 10 dopoledne zastihne násobně méně lidí než třeba v 19 večer. Bohužel trochu se obávám že pošta ještě žije v Rakousku-Uhersku.
Pokud by byla pošta roznášena v dobu kdy je pravděpodobné že lidé jsou doma, na poštách by byly kratší fronty. To ale nikoho na poště nenapadlo zřejmě proto aby mohla pošta zaměstnávat 36000 lidí. DHL jich nemá ani 1000 a funguje globálně, rychle, spolehlivě a nekrade.
Mimochodem ve Velké Británii roznáška funguje ráno a večer. Je fajn snídat u čerstvých novin : )
m. l.
Ňák jsem nepochopil
Ňák jsem nepochopil o čem píšete. Jestli o tom, že se nemám na pošťáky zlobit když dělají svoji práci nekvalitně nebo poskytují nevhodné služby protože jsou to jenom lidé, tak jste naprosto vedle. K takovým námitkám se dá přihlédnout jen v extrémních případech ale ne u běžné služby jejíž vhodná organizace je známa, vyzkoušená a "odladěná" už stovky let.
I když přísně vzato já se ne pošťáky nezlobím. Prostě poštu aktivně nepoužívám a místo ní se obracím na PPL, InTime, DHL, FedEx a další firmy které poskytují přesně to co píšete že pošťáci nemohou, protože jsou to jen lidé. Jen se lehce naštvu když mi někdo něco pošle Českou poštou a já musím na poštu kde pamatuji setrvalé mnohaminutové fronty už od svých dětských let.
meduzka555
nemám problém
ne že bych poštu nějak zvlášť časo využívala, ale dřív tomu tak bylo a vše fungovalo tak, jak jsem si myslela, že by fungovat mělo; dokonce jsem byla několikrát překvapená tím, že vše proběhlo lépe
pasingr
Na poštu
si nestěžuji. Když koupím párky v Lidlu nemohu čekat, že v nich bude maso. Když pošlu balíček poštou nemohu čekat, že bude doručen včas a adresátovi a ne jen oznámení, že si pro to má dojít. Prostě párky kupuji dražší, ale u solidního řezníka a balíčky posílám jinou zásilkovou službou. Až to tak budou dělat všichni, tak pošta se zlepší nebo zanikne.
m. l.
Re: Na poštu
V Lídlu náhodou mají jeden velmi kvalitní druh který obsahuje dost masa. Pozná se podle toho, že ho málokdo kupuje, protože je drahý a na kvalitě přece nezáleží, hlavně aby toho bylo hodně :-)
ulrik
jooo, neee
ano, český člověk je tvor remcavý, věčně si stěžující a nejlíp je, když si vyleje zlost na někom, kdo za nic nemůže...jenže...
...jenže je tu i druhá stránka věci. Nemám nejmenší chuť pérovat u přepážek zaměstnance pošty, kteří skutečně za nic nemůžou, ale nebudu se ani tvářit, že mi některá poštovní individua nelezou krkem. Když mi pošťačka z důvodů neznámých nevhazuje čas od času oznámení o zásilce a já pak musím žebrat, jestli by mi náááhodou něco nepřišlo, hodí to stín na celou poštu, i když mi ta nebohá osoba u přepážky pomáhá. Když pošlu zásilku a ta dorazí rozbitá, jde to pochopit, když dorazí vykradená, to už ne.
Vrcholem je, když se jako teď ztratí balík, který měl dorazit před čtrnácti dny a ani pošta odesilatelova ani příjemcova o něm neví. Nemusím ani říkat, že kvůli oblíbenému nevhazování oznámení jsem co tři dny musel šašit u přepážky a zdržovat jak slečny u ní, tak lidi za mnou.
Lidi jsou remcající nevděčníci. Ale někteří pošťáci jsou nespolehlivá individua.
Lemrit
Co na to napsat ...
snůška jednostranně pojímaných blábolů, z pohledu pracujícího je pro mne pošta naprosto neskutečnej moloch který se skutečně nenamáhá plnit svou službu za kterou platím. Takže cokoliv mohu řeším jinou službou než českou poštou. Vskutku je mi celkem jedno jaké má interní problémy, ale jde-li doporučený balík z Brna do Olomouce 14 dnů tak asi něco není v pořádku, to že pošťák nezvoní je prostě pravda, žena je skoro rok nemocná a místo zazvonění jen oznámení ve schránce atd. atd.
- Počet článků 16
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1080x