Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M69i24l95a51n 28R47a12d69e82k

4. 10. 2013 17:30

v Mexiku to bylo tenkrat trochu jinak, opravdu v tom meli prsty komuniste a hlavne zvenci. Nicmene dnes kazdeho druheho Rijna vyjdou do ulic anarchiste, vysledek tohoto roku 20 zranenych policistu a skody ktere jdou do milionu. Proti skolske reforme neprotestuji ucitele, ti musi sice obcas napochodovat, jelikoz jim to odbory poruci, ale pokazde kdyz k necemu dojde, tak jsou zraneni jen policajti, a mezi temi ktere - na chvili- zatknou ZADNY z nich neni ucitel. Mimoto v Mexiku je malo ucitelu, vetsinu ucitelky, a v davu skoro zenskou nevidet, a clovek se divi kde se tolik ucitelu bere. Ono neni snadne verit mediim, musi se to videt. Tyto protesty jsou je boj o koryta a lide, ucitele a zaci jen se bezmocne divaji jak se mocni perou. Proti temto protestujicim stoji vice nez 90% procent lidi. A to nejen z pruzkumu, ale staci si s lidma povidat. Takze tezko budete doma o tom neco psat aby to melo hlavu a patu.

0 0
možnosti

Nechápu, jak je možné tvrdit, že byl násilně zastaven proces obrody známý jako Pražské jaro? Jak konkrétně byste to násilí popsal.

To za každým Čechoslovákem stál jeden sovětský voják? A kdyby, tak jak ovlivnil to, co má v mozku?

0 3
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1337x
Petr Vrchota se považuje za "revoluční" dítě, jelikož se narodil v bouřlivých listopadových dnech sametového roku 1989. Cítí proto chorobnou nutnost aktivně se zapojovat do veřejného života. Po studiu na gymnáziu v Třeboni nastoupil na bakalářský stupeň oboru Mezinárodní vztahy - britská a americká studia na Západočeské univerzitě v Plzni. Vystudoval magisterský obor bezpečnostní studia na FSV UK. V letech 2011 - 2012 byl šéfredaktorem politologického magazínu e-Polis. Studoval a pracoval v Mexico City a účastnil se dobrovolnických projektů v Indonésii. Momentálně působí v Agentuře pro sociální začleňování, kde má na starosti koordinaci vzdělávacích aktivit.