- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Troufám si tvrdit, že hodnota redakčního zpravodajství vyšší, neboť v průběhu reklamy část diváků odchází od televizorů nebo jej přepíná na jiné stanice.
Barum rally 2002 přinesla do hospodářství Zlínského kraje
35,2 mil. Kč ……od zahraničních turistů
209,1 mil. Kč …. od českých návštěvníků, z toho 60 % od návštěvníků z míst mimo Zlín, tj. 125,5 mil Kč
160,7 mil. Kč .......do oblasti konání Barum rally z jiných oblastí bylo získáno 160,7 mil. Kč, (35,2 mil. + 125,5 mil.)
Celkem 244,3 mil. …..včetně zdrojů z oblasti konání
Televizní přenosy vytvořily tržní a turistický potenciál nejméně za 655,5 mil. Kč
Nejvíce získaly (údaje v mil. Kč):
a) stravovací zařízení (jídlo a nápoje) 73,29
b) maloobchody 56,19
c) doprava, prodej pohonných hmot, půjčovny vozidel 48,86
d) ubytovací zařízení 46,42
e) účelově zřízená prodejní místa v blízkosti trasy 14,21
f) ostatní (vstupenky, programy, trafika, parkoviště, suvenýry) 5,33
Přínos by mohl být vyšší, kdyby se návštěvníky podařilo udržet na celý týden, jak je tomu např. v Anglii. Zde se dokonce vžit termín „Rally týden“. Zlínský kraj má pro týdenní pobyt co nabídnout.
Další články autora |