- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro majitele pivovárku (Ing. Tomáš Váňa, Ing. Pavlína Běhalová) jsou vzorem malí vinaři, jak se věnují hostům, připravují degustace s informacemi o odrůdě, posezení s občerstvením a rovněž se obejdou bez reklamy. Spokojení návštěvníci již informace rozšíří (word of mouth marketing).
Podle majitele pivovárku musí pivaři vzít na vědomí, že pivo z minipivovarů je dražší než průmyslová piva v supermarketu. Je to tím, že prodává se lidská práce, um a příběh.
Pivovar se hlásí k zásadám sociálního podnikání, to znamená, že patří do okruhu firem a komerčních společností, které vedle tvorby zisku usilují o dosažení sociálních cílů. Jako sociální firma při svém podnikání zaměstnává občany znevýhodněné na běžném pracovním trhu a poskytuje jim významné benefity, jako například obědy zdarma. Pivovar spojuje v sobě ekonomickou a sociální dimenzi, a je to tedy zjednodušeně podnik, který je ekonomicky životaschopný a zároveň odpovědný k lidem.“
Majitel pivovaru reaguje i na těžké životní situace. Převzato z mailového sdělení: „Těsně před loňským Silvestrem (2016) odešla naše velká kamarádka Terezka Bradová ve svých 13 letech." Její rodiče si pak přáli uvařit pivo jako vzpomínku na svou dceru.
Takže hned v půlce ledna jsme uvařili speciál Terča 13%, vyvážené a harmonické pivo s vysokou pitelnosti.
Bude dražší než obvykle, neboť velká část výdělku půjde do Nadačního fondu dětské onkologie Krtek“. Tento přístup nepotřebuje komentáře.
Další články autora |
Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....