- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jan Neruda: Jak si nakouřil pan Vorel pěnovku.
Dobře, že jste to vzpomněl ! Neuvěřitelné proměny doby ! Ten Vorel jako hokynář si pokuřoval zcela běžně ve svém obchůdku, mezi zbožím a zákazníky ! Výraz dobové běžnosti a nenásilné pohody. Dnes je situace, že majitel krčmy, objektu - Si na pracovišti ani nezapálí ! Jako pan Vorel, by byl úřady zcela vykouřen ! Tak je to asi lépe ? Kde je ta alternativa a právo volby ? ...
Já většinou chválím. negativní recenzi jsem napsala jen jednou, když se mi hrubě nelíbilo jednání recepční - velice neprofesionální. Protože jsem v tu dobu taktéž dělala v hotelu, tak jsem se prostě neubránila srovnání, jak se k hostům chováme my a jak konkurence. Ta profesionální deformace,no.
To se občas stává díky za návštěvu Šárko
Recenze restaurací píšu poměrně často. Zrovna dnes jsem jednu psal, takže si troufnu tvrdit, že vím o čem je řeč. Recenze jsou dobrým pomocníkem v místech, kde se ocitnete jednou za život nebo hledáte něco j ̈zajímavého. A špatným sluhou když je někdo zneužívá ke své pomstě nebo jako nástroj nekalé konkurence. Jenže tomu se nelze v téhle době vyhnout, takové jsou prostě sociální sítě.
Osobně si myslím, že lze poměrně snadno rozpoznat kvalitní recenzi od bohapustého blábolu. A to platí na obě strany. Recenze typu: "Všechno bylo skvělý" je každému v podstatě na nic. Naopak recenze typu: "Všechno špatně" je taky zbytečná. Osobně píšu jak pochvalné recenze včetně menších připomínek, tak poměrně negativní recenze, ale vždycky uvedu proč. A svůj názor si dokážu obhájit a to i před majiteli dané restaurace, což se mi několikrát stalo, že jsem s nimi veřejně komunikoval.
P.S. Většina recenzí je pochvalná, ale zatím jen 2x jsem dal nejvyšší možné hodnocení a jen jednou úplně nejhorší.
Velmi rozumný přístup i příspěvek, díky za návštěvu.
Filipe, víte, dříve se říkalo:"jste-li spokojeni, říkejte to druhým, a nejste-li spokojeni, říkejte to nám".
A tím já se řídím.
Lépe to Maruško nejde napsat, díky :)
Já vždycky vychvaluji jen své oblíbené restaurace. Kritiku nepoužívám, protože do jiných nechodím. Jinak ale šikanovat na sítích se dají i mnohé jiné profese či instituce, spojené s veřejnými službami (lékaři, nemocnice, e-shopy, advokáti, úřady, atd.).
Jasně, proto mám i na závěr tu prosbu.Díky za návštěvu
Pomluva je nastroj vpravde vrazedny, tudiz je treba pet chvaly vsude tam, kde si to zaslouzi
Filipe, žijeme v divné, postkomunistické zemi plné komunistické závisti a nenávisti, kterýmižto hříchy získávali komunisti svoje členy a sympatizanty, a získávají je dosud!
Dobrý den, díky za návštěvu... ano to naladění společnosti s tím má jistě co dělat.
Pokus o nadvládu sociálních sítí...díky za návštěvu i komentář :)
Líbí se mi články o tématech, kterým autoři rozumí.
A vy to umíte dobře podat.
Karma.
Jsem příznivcem Universa. S tím, že pokud dám facku, tak se mi nějakým způsobem vrátí. Ti, co píšou fake o nějaké restauraci, to dostanou nějakým způsobem zpět, jiným způsobem. Bohužel, mezitím, jak správně píšete, to zničí toho jiného.
Osobně píšu recenze, když jsem spokojený, moc nečtu jiné a pokud mohu, raději se přesvědčím sám, jestli je to dobrý podnik. Negativní jsem psal asi jednou či dvakrát a to v situaci, kdy to byla opravdu katastrofa a já jsem našel na zmíněný podnik jen samou chválu. Tam to páchlo.
Pěkný víkend Filipe a gratulace ke knížce.
Díky jak za komentář, návštěvu, tak i gratulaci... no byl to příjemný týden, ale už jsem zpátky v realitě