- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Filipe, učit se kuchařinu nebo medicínu distančně není možné! A stejně když výuku přes prázdniny do podrobna vymyslela Masarykova universita, aby nebyla riziková, hygiena plošně uzavřela i tuto připravenou universitu! Babišův team už příliš zmatkuje!
Každý národ by měl myslet hlavně na svou budoucnost a ta je v našich dětech.
Ahoj Davide, to je bez debat
Z mnoha předmětů ve škole jsem nic k životu nepotřeboval. Pokud se někdo chce dát na dráhu politika, určitě by to měl podobné. Filipe, ať Tě zbytek víkendu nezklame Nejvíc mi dalo odborné učiliště
Ahoj Horste... díky a jasně že jo Krásný víkend Tobě i všem kolem.
Zdravím, určitě se s Vámi shodnu v tom, že zavírání škol by mělo být až úplně krajním krokem a že je takřka nemožné učit některé věci distanční formou (např. některé odborné předměty na průmyslovce, praktický výcvik u učňovských oborů, apod.)
K tomu plánu bezpečnějšího učení - jak už tady naznačili někteří v diskusi níže, i já se obávám, že na řadě škol by to narazilo na jejich kapacitní možnosti, ať už co do počtu učitelů, aprobovaných na daný předmět, tak i co do počtu učeben.
Možná by ale stačilo, kdyby se některé školy chovaly v současné době rozumněji v tom smyslu, že by upustily od pořádání adaptačních kurzů pro první ročníky, naplánovaných exkurzí apod. Když si člověk např. přečte na internetu, že začátkem září proběhl u Máchova jezera adaptační kurz pro několik VŠ naráz a nakazilo se při něm 116 vysokoškoláků, tak nemůže jinak než kroutit nad nezodpovědností některých lidí hlavou...
No jasně, adapťáky letos byl nesmysl... Nicméně celou dobu mám na mysli výuku v blocích a toho důležitého aby se počet učitelů nemusel zvyšovat a šlo to zvládnout. Nechce se mi věřit, že by to nešlo vymyslet. Díky za návštěvu
Filipe, zcela, zcela, zcela a ještě jednou zcela souhlasím.
Ucit deti po mensich skupinach nejde z jednoho jedineho duvodu. A to jsou prachy. Vsechno ostatni je vec logistiky a to se da zvladnout. Ale pokud do systemu nelajete penize tak to nepujde. Pokud snizite pocet deti na polovinu tak potrebuje 2x tolik ucitelu, ty se nenajdou a ti budou chtit plat. Nebo se budou muset platit prescasy coz je jeste drazsi a taky tam narazite na limit prescasovejch hodin. Proto se o tomto neda ani uvazovat.
Dobrý den, pokud snížíte dávku učiva na to skutečně podstatné, dalo by se to realizovat i se stávajícím počtem učitelů
Dobrý den, Filipe, já tezko muzu cokoliv posuzovat, jen tolik, že se mi nezdá zavírání škol a aby děti seděly celý vyučovací den v rouškách. Něco jsi nastínil, Filipe a zdá se to být dobré a možná by to mohlo fungovat, jenže jak to uvést do praxe?
Přístup pana profesora Flegra se mi nelíbí...
Pěkný den Naďo..... no uvést do praxe by se to muselo nějakou sjednocenou metodikou, aby v tom nebyl brajgl :) Kdyby půl roku makalo víc hlav pomazaných, dávno by to frčelo....
Jenže všichni voliči, co mají na triku obsah Hradu a Strakovky atd., také chodili do řádných škol - a výsledek? Není právě školní docházka příčinou všech malérů?
Doufám, že byste zavedl jako povinný předmět vaření, a to s maturitou. To je aspoň k něčemu.
Pan Doležel mi to potvrdil. A přiznal se.
Mně ty razantní nápady (typu "životy a jejich ochrana je na nejvyšším stupínku našich hodnot" a restrikce s tím svázané) připomínají komunistické šetření, které se lidovou tvořivostí přetransformovalo na "šetřit se bude, ať to stojí, co to stojí". Ve výsledku to šetření způsobilo víc škod, než nešetření. Podfinancované projekty prostě fungovaly špatně. Takže to vidím tak, že přílišné restrikce mohou nakonec stát víc životů, než nějaká jednoduchá a příliš nesvazující základní opatření.
Dobrý den, no pro mě jako křesťana je to zkrátka tak.... , ale v čem se shodneme, že by při vhodném řešení situací by těch restrikcí nemuselo být rozhodně tolik. Díky za návštěvu