- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jasně, nejde o život a bojuju :D
To já jsem tedy v těchto případech hodně řecky vytočená a lituji každého z těch, co mi od nich přijdou do cesty. Krásný článek.
Díky a drama se blíží k rozuzlení, kolem třetí budu chytřejší, kdybych se již neozýval, jsem ve vazbě a písnu cca za šest, sedm let...
Tak atˇ to dopadne. Ne z balkonu. Jinak nechápu, jak se někdo může nudit, dytˇ život a vůbec celej svět je plnej překvapení. Sem tam i dobrejch
No jasně :D Fungovat vše bezchybně, nebylo by co řešit :D Díky.
Jestli je to ta firma, která mi při tom popisu vytanula na mysli jako první v pořadí, tak ten technik snad ani není jejich, ti všechny techniky vyhodili a činnost outsourcovali.
Jinde to, obávám se, není lepší. Stačí zrnko písku a veselé historky jsou na světě.
Ano, technici nejsou z O2, díky za komentář :)
Zdravím Filipe, jsou věci neskutečné a vytáčející. Ale my co známe cosi o pojmu Svíb, víme, že jsou horší věci na světě.
Beru to s humorem :) Díky za návštěvu Pavle.
Prosimtě než skočíš z toho balkonu, dej mi vědět, pošlu tam hasiče ať ti tam dají nafukovací matraci.Mám tě moc rád a ještě máme před sebou kus práce .Mno a jestli potřebuješ internet tak se stav u mě doma. Mě to trvalo jen jeden telefonát a druhý den jsem serfoval :D :D :D . Ale chápu, že chytrá síť je chytrá síť
Síť je super, ale ty lidi , každopádně díky za nabídku
Díky . Přeju pevné nervy a hlavně, ať to dobře dopadne. Zabíjet technika nedoporučuji. Karma
Dobrý den, díky... technik je v tom zcela nevinně, je to servisní organizace a dělá jen co dostane objednáno