Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JB

J35a59n 54B39í41l21e90k

15. 4. 2025 8:10

Karavana je tak rychlá, jako její nejpomaleší velboud.

Řetěz je tak silný, jako jeho nejslabší článek.

Tož, tak ... pane kuchař.

1 0
možnosti
Foto

Šancí je zcela upravený vzdělávací program. A na ten není v normální škole místo. To není uklizení - to je specielní péče. Na VŠ pak nemají šanci vůbec - třeba pokud musí absolvovat laboratoře.

0 0
možnosti
ML

Mám jako brigádu rozvoz pizzy. Ty lidi, kterým je dnes dvacet mají často problém i mluvit. Každému člověku volám 5 minut předem a už během dvou vět často poznám, že neumí mluvit a to je hodně špatně.

3 0
možnosti
JP

No jo, co ale s dětmi, které nebaví nic a vidí, že rodiče nepracují a jsou celoživotně na dávkách? V této cestě chtějí pokračovat i ony, protože z práce bolí tělo a kolikrát se v ní vydělá méně, než právě na těch dávkách. Protože to je taková podpora, onaká podpora, k tomu navíc dávky a rázem je příjem vyšší, než za běžnou práci.

6 0
možnosti
Foto

Susedka, ktorá je riaditelka ZŠ mi hovorila, že úzkostných stavov majú strašne veľa po covide, pretože tie deti boli sociálne izolované a vplývalo to na ne i týmto spôsobom.

Inklúzia je dobrá myšlienka, dobre ste to popísal. Ale asi to závisí prípad od prípadu, ako sa to rieši v praxi.

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Filipe. Nemám co dodat. Napsal jste to moc dobře. Víte o čem píšete

2 0
možnosti

Stejně jako mnoho jiných problémů, je to o vyvážení. Přílišná inkluze je škodlivá, stejně jako úplné odmítání.

3 0
možnosti
HD

Mám zkušenosti s ADHD a to z doby, kdy o něm málokdo věděl. Mám zkušenosti ze školství a to i inkluzivního, když to ještě nebylo všude. A myslím si, že velká část toho, že máme problémy jak s dětmi s určitou odchylkou autistického spektra tak s psychickými problémy je prostě z toho, že se to dříve nesledovalo, neurčovalo, nediagnostikovalo. Kolik z nás mělo v osmé, deváté třídě a pak na střední psychické problémy? Nějaký problém nebo mindrák měl asi každý. Ale neměli jsme psychology, kteří by se nás na to ptali, nebyl internet a filmy, ve kterých se to pořád řeší. Kolik z nás prostě něco neumělo - někomu nešlo kreslení, jinému matika,... a nikdo nediagnostikoval poruchu, prostě na to byl člověk "levý". No a věnoval se něčemu jinému. Neříkám, že se opravdové problémy nemají řešit, ale nemají se ani vyrábět a řešení nemá být na úkor jiných.

19 0
možnosti
JK

J65a71n 94K53u55b78i78k

13. 4. 2025 11:40

[...] Dětí s autismem strmě přibývá. Kapacity speciálních škol už nestačí. [...]

ale ty deti maji i pozoruhodne schopnosti. At je nauci anglicky, pak je poslou do kasina a ty deti tam budou na bezicim pasu rozbijet bank - a tim prispejou fyjalovi do rozpoctu. Videl jsem to v kine, skutecne to funguje.

1 2
možnosti
Foto

Posloužím hezkým příkladem "neobroušeného diamantu" z dětství, kdy se děti ještě směly vychovávat.

Spolužák na hodině přírodopisu (cc 7-8 třída ZŠ) zlobil. Klasická ADHD puberta. Jsa vyzýván učitelem opakovaně ke klidu, onen spolužák lehce "ujel" a hodil dost drsnou invektivou po onom učiteli (cca 30tník).

Následovala ze strany učitele TAKOVÁ FACKA, že onomu spolužákovi vhrkly slzy do očí a - byl na dloooouhou dobu klid!

Nikdo už to dál neřešil.

Kdeže ty loňské sněhy jsou.

11 0
možnosti
JK

J90a97n 73K24u93b34i80k

13. 4. 2025 11:41

nasili plodi zase jen nasili. Vidime to na Ukrajine.

1 10
možnosti
  • Počet článků 803
  • Celková karma 24,25
  • Průměrná čtenost 2038x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.