Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

Roston

2. 5. 2009 13:08
Kamionová doprava

Vůbec si nemyslím, že "kamiony na koleje" je vyčpělé téma. Naopak pro nás v ČR je stále stejně aktuální, protože se v situaci  vůbec nic nezměnilo. Zároveň si ovšem vůbec nemyslím že je to téma evropské, naopak je to veskrze domácí téma - my jsme tou tranzitní zemí, která nemá zvládnutou dopravní síť. Většině ostatních evropských zemí musí být toto téma cizí - např. ve Skandinávii vůbec netuší jak šílená může být kamionová doprava. Na severských dálnicích potkáte kamion tak jedenkrát za půl hodiny. Naopak sousední země jako Rakousko, Německo apod. mají velmi hustou dálniční i železniční síť a tento problém je zřejmě vůbec netrápí.

Tuhle horkou polívku si budeme muset sníst doma, možná se párkrát spálíme, ale je to výzva a příležitost pro každou stranu v zelených barvách R^

0 0
možnosti
R

ruzovy.svetr

26. 4. 2009 17:08
Je trapné vidět prázdné koleje a vedle šňůru kamionů

Ale je pravda že železnice v současné podobě konkurenceschopná moc není. Chce to zajistit podmínky pro soukromé železniční přepravní společnost a rozbít monopol ČD. Koleje ať udržuje státní firma a stát ať určuje pravidla a normy přepravy. Zbytek ale at řeší někdo kdo má snahu a motivaci, což současné ČD není. Také bych pouvažoval třeba nad nižším dph s železniční dopravy nebo nad nějakou obrácenou ekologickou daní.

Chce to ale udělat rychle než si radní v Praze rozdělí nevyužitá kolejová překladiště pro svoje bytové developery.

0 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1406x
člen strany VIZENS,  autor je podnikatelem v oblasti obchodu a vývozu skla, zároveň působí na Univerzitě J. E. Purkyně v Ústí nad Labem

kontakt: vondrous.j@centrum.cz

web: www.vizens.cz

Seznam rubrik