Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Řešením je decentralizace a odstátnění. Není možné, aby jedny učební osnovy vyhovovaly úplně všem. Proto by bylo řešením 6 let povinné základní školy a pak ať různé školy nabízejí volně rodičům co chtějí.

0 1
možnosti
LV

Žádné ministerstvo školství nezlepší. Školství může zlepšit jen zájem veřejnosti o vzdělání. Bohužel dnes převládá zájem o lejstro a štempl a podle toho školství vypadá. Jakou úroveň a hlavně jakou hodnotu může mít maturita v systému, ve kterém na maturitní obory nastoupí téměř 3/4 absolventů ZŠ? Velká část studentů nikdy nenastoupí do oboru. Proč ho potom studovali? Odpověď viz výše.

Primární motivace je vnitřní motivace žáka. Pokud žák nemá zájem o obor sám v sobě a pokud kolem sebe slyší "Hlavně udělej tu maturu, nikdo se tě ptát nebude z čeho jí máš a za kolik", je jen velmi malá šance, že ho pro obor nadchne učitel.

5 0
možnosti
Foto

Děkuji za věcný komentář.

0 0
možnosti
JN

J63o32s33e29f 67N16i64k81l

24. 4. 2019 9:12

...." neustále nad vším uvažuji"...jak je tedy možné, že žáci a studenti vykazovali před třiceti lety lepší znalosti matematiky a přírodních věd v porovnání s dnešními... v mezinárodních znalostních soutěžích obsazovali přední místa..?.

3 0
možnosti