- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Brutální kampaň? Vidět smrt člověka je brutální kampaň? A přitom nutit zdravotníky, aby se dívali na několik umírajících denně při intenzivní zdravotní péči není od nezodpovědných občanů vůči zdravotníkům brutální?!?
Největší propagaci očkování jistě provedla praktická lékařka, která varovala své pacienty před očkováním, která jim vyhrožovala, že díky očkování zemřou, a nakonec sama zemřela na koronavirové onemocnění!
Ono je to těžké. Povinné očkování nařídit, to se politici bojí. Povinné očkování je normální v určitých profesích a při cestování do určitých zemí jsou také předepsána určitá očkování. Proč tedy takováto lavírování při koronaviru?
Možná proto, protože při neúčinnosti nebo malé účinnosti (poškození zdraví vedlejšími účinky nebo tím, že očkovaný člověk skončí v nemocnici) by tito lidé mohli žalovat stát ?
(sám jsem očkovaný)
Dle mého názoru nová vláda nebude mít o mnoho víc řešení a nápadů a bude jen plus mínus potvrzovat zavedené a možná i tento způsob...a otevřený zůstane i slib z billboárdu trojkoalice...už žádné lockdowny.
Vůbec to není o tom, jestli to pomůže, nebo nepomůže. Co je odporné je to, že někdo může platit podobné stupidity, protože to neplatí ze svého.
Existuje rčení "chytrému napověz, hloupého kopni".
Tomáši, moc děkuji, že píšete a právě v této době a sem :). Souhlasím s Vaším vtipem v úvodu Vašeho blogu. Vlastně nesouhlasím s Vaší poslední větou... Dle mne bychom měli hledat bez ostychu a dalšího váhání vlastní českou cestu ale k samostatnému rozhodování v naší zemi, za pomoci zdravého rozumu o našem zdraví a zdravotní prevenci. Ukazuje se, že EU v rozhodných okamžicích nedovoluje národní svébytnost, namísto dovozu případných léků, si dává požadavky, zákazy léků a příkaz dovoz vakcín. Souhlasím se zvýšenou propagací na péči o vlastní zdraví, zdravý životní styl, jako antikampaň proti nehumánním reklamám na očkování, je to samozřejmě otázky financí a věřím, že by se našli donátoři, mecenáši zdraví, kteří by rozhýbali Vlnu cesty za zdravím :)
Kampaň je hnusná, neetická, stupidní. Asi jako lidi, kteří to vymysleli a financují z daní.
Semantic Vision - IČO 24802671, spolupráci s vládou uzavřela v říjnu 2020, letos v únoru ji ukončila. Jednatelem ing. Krajíček - ten stojí za zkouknutí
Společníci: Pale File Capitol, Vrabel s.r.o.
Samozřejmě, Švejka morbidní válkou neuhraneš. Jeden dva opravdu trefné vtipy a výsledek je zaručen, účinkování celebrity i přímo ministra by tomu pomohlo. Je to ovšem riziko, ne každý vtip je povedený a riziko s tím spojit vlastní osobu je velké. Mnohem snazší a bezpečnější je nafotit zohavená těla. A to je z té kampaně cítit. "Udělali jsme co jste chtěli, tak co furt mrčíte."
A máte pravdu, součástí komerční reklamy bývá vyhodnocení dopadu a přínosu. U slušné reklamky je to standardní součást dodávky, počítám, že i tady výsledky existují, jen jsou neveřejné.