- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ovce nadávají, ale nakonec na tu porážku jdou pokorně a ještě spolupracují.
Buzerace většinou nebolí, ale dost $ere
Včera jsem byl na nákupu v hypermarketu. Zaplatil jsem kartou a pokladní čekala. Při čekání procedila mezi zuby cosi o EET aby za chvilku teprve vyjela účtenka. Mezi časem platby a EET kódů rozdíl 11 sec. a to ještě není evidováno cca 80% obchodníků. Jaká prodleva bude v ostrém provozu? A to ten obchod určitě má dobré připojení, platba kartou probíhá téměř okamžitě.
Tak maj špatný ten svůj systém, ne EET.
Davide, dnešní článek mi připomněl historku, kterou jsem nedávno slyšel (ale patrně ne od Tebe):
Přijde člověk na FÚ a povídá: "Dobrý den, chtěl bych začít podnikat. Co pro to mám udělat?"
A úřednice odpoví: "Vyplňte tento formulář a v pokladně zaplaťte pokutu."
No čoveče já vlastně nevím jestli jsem neporušil mlčenlivost,když jsem o tom napsal
Tak, jak vidno, už ani EET v diskuzi "netáhne". Hanba.
Tak, omylem jsem, Davide, dal karmu a omlouvám se za to. Nechtěl jsem.
Vezete se na populární vlně nadávání na Babiše a EET. To je skoro tak "karmonosné jak pomlouvání Miloše Zemana.
Zaujala mě Vaše zmínka o bezplatné aplikaci. Všichni tu roní krokodýlí slzy, kolik to stojí peněz a nakonec BEZPLATNÉ. Já už v tom jedu 3. měsíc a musím říci, že nutnost přistoupit k EET naše pracovní podmínky i výsledky značně zlepšila.
Dříve jsme měl registraci objednávek ručně, přešel email a musel být zapsán a občas se to nepovedlo. Takže najednou bylo více hostů než pokojů.
S nutností EET jsme přistoupili na "advanced" rezervační systém, který si od rezervačních portálů bere objednávky a nám je pouze ukazuje na obrazovce. "Přebook" je tak vyloučen.
A vystavení dokladu je teď rychlejší, propojení na EET vůbec nezpomaluje. Až se tomu divím, jak rychle tam ta sekvence znaků naskáče.
A když to začínalo, tak som po slovensky hovoril "máme tu taky nový systém" a Slováci řekli: "My to máme už dávno". Registrační pokladny.
A jediným skutečným rozdílem mezi registračními pokladnami a EET je to, že EET je on-line, zatímco registrační pokladny jsou off-line.
A asi mnozí podnikatelé litují toho, že data, která jednou EET poskytly, jsou vsystému zachována, zatímco u těch fiskálních pokladen stále existuje možnost ta data uvnitř nějak ohloupit. Tedy redukovat je na příznivou, daňově optimalizační hladinu.
Často čtu, že EET mnohde nefunguje, ale nic o tom nevíme. To je totéž, jako říci "auto mi nefunguje". Ale těch příčin může být hodně. A já bych naopak vůbec nevyloučil, ež za pár let bychom mohli vyvážet EET-Know how.
Jestli jste ve firmě měli bordel a potřebovali Babiše na srovnání, tak bych se tím zase tolik nechlubil.
Zažil jsem podobnou příhodu při rozhovoru s jedním pánem, který pracuje na finančáku, mě na dotaz co říká EET odpověděl "to je ale kravina." asi netřeba dál co dodávat.
A já zase na finančáku zažil, jak úřednice do telefonu domlouvala koupi nelegálních, nezdaněných cigaret a ani se nenamáhala to zamluvit, když jsem vešel.