- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechcu rýpat ani být pobitvový generál, ale restart to je snad úplně první věc, kterou udělám, když něco nefunguje nebo funguje blbě...at už je to mobil, PC, televize atd... Ve 90 % to pomůže...no a když ne tak potom tedy přichází na řadu ten ajťák, popř. opravář apod.
Ano, první reakce IT bývá - "A zkusili jste to vypnout a znovu zapnout?"
to nebyl moc dobrej ajtak. restartem se zacina.
Do černých děr nic nestrkat, zmizí to navždy.
Ale může být i hůř, jednou jsem ráno přišla do práce, na jednom z výdejních počítačů nešel internet i po restartu routeru, na druhém nešel lékárenský program. Nenačteš elektronický recept, tedy prostě vydáváš, když je papírová průvodka a víš, co vydat. Na EET zapomeň, neodešleš. Ještě, že je na to těch 48 hodin. Ale zpětně objevené částečné výdeje (ne každý hlásí, že už něco dostal a co) a "hradí pacient" jdou na tu charitu.
Úplně z toho čiší okurková sezóna. Rádoby škvár proti chlebodárci celého idnesu, ale hlavně mírně a poklidně. Takovou historku vypotí do rána každá průměrná šesťačka.. Dneska včetně, ještě právě čtyři týdny a články se změní..
Nebylo jak za mého mládí, pro mléko lidi z města jezdili s bandaskou k paní Jarce, pro vajíčka a zeleninu k mým rodičům, soused byl zase specialista na uzeniny.
Soudruzi řešili politiku, a na hygienu, EET a "podnikání na černo" už neměli čas. Aspoň u nás ve vsi.
Jinak samozřejmě perfektní článek. A držím palce v realitě současného podnikání.
Rozhodne.
Znalcin tvrdi ze nejlepsi jsou ty zrzave.
Tak to bys byl dobrý ajťák. Protože druhá ajťákova otázka zní: A restartovals? Ta první je: Co jsi zmáčkl? Vždycky odpovím, že nic a ajťák tomu oprávněně nevěří. Díky za odpolední pobavení a měj se
Honzo ajžákovi ,doktorovi a zubařovi se lhat trochu musí.
Já mám na mojím computru dokonce modré, žluté a červené dírky na štěstí mají ty banánky patřičné barvy. Sranda musí být. Restart, reboot pomůže velmi často.
... ... teda máme chytrý a chytřejší telefony, ale stejný finty jsme používaly
už před rokem 2003 ...