- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vážený pane Vlku, možná je většina názorů pravda, nicméně na ony "youtuberské" hyeny jste se sám podíval. Sám jste je v těchto reklamách podpořil, už jen tím, že se vám do paměti zaryla jejich jména, ony propagované výrobky také. Reklama tedy krásně splnila svůj účel a to jak pro youtubery, tak pro firmy, vyrábějící propagované výrobky. Jen menší subjektivní názor - To, že děti něco chtějí a musejí mít je tu odjakživa, stačí pustit TV a hned je tam reklama na "ultramegasuper mizící tužka", nepočítaje mobily, tablety, notebooky. Stačí dětem prostě vysvětlit že to, co chtějí, a to co propagují youtubeři nemusí být zdaleka to nejlepší, nebo že na to prostě rodiče nemají finance, sednout si s nimi a pobavit se o hodnotě peněz, o finanční gramotnosti - což v ČR je velký problém, když více jak 3/4 jsou finančně negramotní. Zkrátka bych řekl, že zde bude chyba nejen v youtuberech, reklamách, ale také v rodičích...
Ano máte naprostou pravdu. Je dosti těžké strávit život hádkou se svými dětmi , co všechno jim nekoupíte. Nikoho nebaví být 20 let v kuse zlým rodičem. Nicméně odmítám, že je to jen vina rodičů. Děti mají dnes i své peníze a vysvětlovat jim můžete cokoliv chcete. Vy jste dráb rodič, kdežto youtubeři jsou přece ty zábavní kluci a holky z youtube. Není to lehký dnes vychovávat děti.
Já vlastně měla velikánské štěstí v neštěstí a samozřejmě megaštěstí, že mám tak skvělé, už dospělé, děti. Na většinu jejich nadstandardních proseb jsem odpovídala "nemám, ale počkejte si, dárky nosí Ježíšek a babičky". A je fakt, že jim bylo blbý ty hlouposti psát do dopisu Ježíškovi/babičkám či tatínkovi. Takže se valná většina tužeb naším životem prohnala jen ve stavu imaginárním.
Můj známý má v tomhle se svojí dcerou rovněž spory. Bubble jí nekoupí, ona si ho ale za kapesné dá s kamarádkami. Je trpělivý, ale když děvče potřebuje i další oblíbené věci Teri Blitzen a jí podobných... A navíc její mamka spíš vyměkne, holt ty maminky se snaží dát to nejlepší, ačkoli to charakteru dítěte může spíš ublížit... Ale jasně, není mi devět, já si taky kdysi vymohla triko a batůžek (obojí nesmyslně drahé) Kelly Family. Ony z toho snad také vyrostou...
Tenhle babltý si moje děti dávají cca 1* za dva týdny, vždycky k pizze. Neřeším,kolik v tom je nebo není cukru.
Stopro souhlas ! A je to ještě zákeřnější v tom, že děti jsou důvěřivější, a nehodnotí reklamy kriticky.Jediná obrana je stále dokola potomkům trpělivě vysvětlovat, že ne všichni jsou kamarádi, co to s námi myslí dobře, ale někteří(bohužel podle mne většina) jsou podlé a zkorumpované svině.
Je to smutné ,ale máte pravdu.Dneska jsem to dceři vasvětloval (10 let) a ona se ještě slečny Teri Blitzen zastávala.
kdyby jenom na netu. Vnučka závodně tancuje a na každé soutěži je minimálně jeden stánek s tou srov..a další s různejma předtraženejma cetkama, šminkama, trdelníkama atd.
mas recht. ale funguje to taky tak, ze rodice svejm detem proste nekoupej vsechno, co deti videj. vim, kdyz jsem byl kluk, nebylo toho tolik k videni a ovlivnovani, ale i tak jsme proste doma nemeli vsechno to, na co jsme ukazali...
To máš pravdu,ale děti mají kapesný a občas od babiček a kupují si ty blbosti mnohdy samy.