Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

R^ pozdě, ale přece. Bral jsem to odzadu, tedy od toho nejaktuálnějšího cestou zpět:-)

1 0
možnosti
Foto

R^krásná vzpomínka-na vaši otázku jen stručně-současné konzumní šílenství je naprosto odlišťující způsob existence-reklama dělá z některých lidí poslušné roboty nakupující a konzumující právě to co někdo jiný potřebuje prodat-aby to za pár dní vyhodil a koupil něco jiného-jinak než šílenstvím se to nazvat nedá:-/

1 0
možnosti
Foto

Libuško, souhlas. Někteří přitom mají pocit, že z toho kolotoče nelze vystoupit, ale stále ten kolotoč svými chtíči roztáčejí... ono to ale štěstí nepřináší, vlastnictví věcí, jako kdybychom se tím snažili zaplnit nějaké naše vnitřní prázdno.

0 0
možnosti