- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vyjadřuje tato dáma, tak se mi dělají mžitky před očima. Hrůza mne jímá při pomyšlení, že by tato dáma měla někdy v budoucnu dělat ministryni školství na což má již delší dobu spadeno. I pro tyto důvody je pro mne ČSSD nevolitenou stranou.
Dobře děláte, máte tam "svého" Dobeše. Ten mě ale nepřesvědčil vůbec o ničem, a myslím si, že to tak zůstane. Zatím z jeho činnosti jsou známé jen aférky.
Nechte občany být, neberte jim peníze, nestarejte se o jejich školy.
Oni se o sebe postarají sami. Stát se (možná ani to ne) má postarat o 6 let základní školy pro každého. O ostatní ať se každý postará jak chce sám.
Děsím se toho, že lidé jako vy, chtějí jiným lidem mluvit do toho, jak vychovávat jejich děti.
To co říkáte je úplně mimo mísu. Paní Bohdalová mluví o systému výuky (asi jako doktoři o způsobu léčení) a ne jestli Vaše dítko půjde tam či onam nebo zda Vy k felčarovi.
hlavní viník tam kde není. Rozhodující je, aby rodina od malička vedla a vštěpovala potomkům vztah ke vzdělání - nejen lékař či advokát, ale i kvalitní řemeslník nebo zedník. Za mého mládí v padesátých letech byli pedagogové lepší i horší, ale učitel byl takový polobůh a málokdo z rodičů šel proti němu. Kdyby byly takové možnosti jazykové výuky jako dnes nebo dostupnost informací včetně internetu, byly by naše výsledky podstatně lepší. Ale musí mladí především chtít se vzdělávat.
1.Doporučení vlastně ani neříká co se tím IT myslí-zda počítačovou gramotnost běžného uživatele, a nebo masovou výchovu, těch skutečně špičkových odborníků, dost rozdíl.
2.Plynně anglicky se nikdy v naší škole a při našem způsobu výuky nenaučí-to je otázka studia v zahraničí, výměnných pobytů, atd-
3. Administrativy se školství nezbaví, to je totiž jediná linka,která je spojuje s MŠ a na které je MŠ kontroluje a koordinuje. Zrušte administrativu a pro MŠ přestanou školy defacto existovat.Nepíšu to rád,ale je to tak.Nerv by musel navrhnout nějaký jiný způsob komunikace a řízení
.4.Doplnění (nahrazení) učitelů experty z praxe je asi možné až pak až si MŠ (nebo NERv) zodpoví na otázku co se má vlastně ve školách učit (aby se zlepšily)-mají experti přednášet to co je v osnovách?Nebo o své praxi? Posledních vědeckých objevech?Svém výzkumu? O svých,třeba i ještě nepotvrzených teoriích a hypotézách??....