Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

simsII

11. 3. 2011 22:28
Když se k něčemu

vyjadřuje tato dáma, tak se mi dělají mžitky před očima. Hrůza mne jímá při pomyšlení, že by tato dáma měla někdy v budoucnu dělat ministryni školství na což má již delší dobu spadeno. I pro tyto důvody je pro mne ČSSD nevolitenou stranou.

0 0
možnosti
PK

repanak

12. 3. 2011 18:28
Re: Když se k něčemu

Dobře děláte, máte tam "svého" Dobeše. Ten mě ale nepřesvědčil vůbec o ničem, a myslím si, že to tak zůstane. Zatím z jeho činnosti jsou známé jen aférky.

0 0
možnosti
KN

Karl Novak

11. 3. 2011 18:14
Vážená soudružko sociální inženýrko !

Nechte občany být, neberte jim peníze, nestarejte se o jejich školy.

Oni se o sebe postarají sami. Stát se (možná ani to ne) má postarat o 6 let základní školy pro každého. O ostatní ať se každý postará jak chce sám.

Děsím se toho, že lidé jako vy, chtějí jiným lidem mluvit do toho, jak vychovávat jejich děti.

0 0
možnosti
PK

repanak

11. 3. 2011 21:21
Re: Vážená soudružko sociální inženýrko !

To co říkáte je úplně mimo mísu. Paní Bohdalová mluví o systému výuky (asi jako doktoři o způsobu léčení) a ne jestli Vaše dítko půjde tam či onam nebo zda Vy k felčarovi.

0 0
možnosti
PK

repanak

11. 3. 2011 14:58
Myslím si, že se neustále hledá

hlavní viník tam kde není. Rozhodující je, aby rodina od malička vedla a vštěpovala potomkům vztah ke vzdělání - nejen lékař či advokát, ale i kvalitní řemeslník nebo zedník. Za mého mládí v padesátých letech byli pedagogové lepší i horší, ale učitel byl takový polobůh a málokdo z rodičů šel proti němu. Kdyby byly takové možnosti jazykové výuky jako dnes nebo dostupnost informací včetně internetu, byly by naše výsledky podstatně lepší. Ale musí mladí především chtít se vzdělávat.

0 0
možnosti
PH

petrph

11. 3. 2011 11:20
Je to ještě horší

1.Doporučení vlastně ani neříká co se tím IT myslí-zda počítačovou gramotnost běžného uživatele, a nebo masovou výchovu,  těch skutečně špičkových odborníků, dost rozdíl.

2.Plynně anglicky se nikdy v naší škole a při našem způsobu výuky  nenaučí-to je otázka studia v zahraničí, výměnných pobytů, atd-

3. Administrativy se školství nezbaví, to je totiž jediná linka,která je spojuje s MŠ a na které je MŠ kontroluje a koordinuje. Zrušte administrativu a pro MŠ přestanou školy defacto existovat.Nepíšu to rád,ale je to tak.Nerv by musel navrhnout nějaký jiný způsob komunikace a řízení

.4.Doplnění (nahrazení) učitelů experty z praxe je asi možné až pak až si MŠ (nebo NERv) zodpoví na otázku co se má vlastně ve školách učit (aby se zlepšily)-mají experti přednášet to co je v osnovách?Nebo o své praxi? Posledních vědeckých objevech?Svém výzkumu? O svých,třeba i ještě nepotvrzených teoriích a hypotézách??....

0 0
možnosti