- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Především: díky za milý pozdrav učitelstvu k novému školnímu roku. Spíše než program sociální demokracie doporučuji k prostudování studii Být,či nebýt učitelem?, která docela naturalisticky popisuje, kam do degenerativní školská politika jak ODS, tak ČSSD za téměř čtvrt století status učitele dovedla: kantor po 15 letech praxe (tedy v nejexponovanějším intervalu 40-50 let) je ve srovnání s jinými vysokoškoláky v ČR hluboko pod příjmovým průměrem, dosahuje zhruba jen poloviny příjmu ostatních vysokoškoláků. Další údaje o kritickém stavu se dočtete ve zmiňované práci. Protože čeští politici jsou orientováni hlavně na tunelování a rozkrádání veřejné kasy, je pro ně rezort školství pouhé odkladiště stranických kádrů. Je milé, že jste v sekretariátu dostala pověření pročísnout v rámci předvolební kampaně také školní sborovny, nicméně: správný učitel by dnes měl děti učit, jak se angažovat ve veřejném sektoru a pořádně tu politickou svoloč (dámy prominou) nakopat do zadku. P.S. Pozdravujte pány Březinu a Hulínského
Ono je otázka, zda vychovávat třeba slévače, kteří za 20 let nebudou mít práci, nebo gympláky a průmyslováky, kteří jsou univerzální a schopni rekvalifikace. Paní Bohdalová zřejmě preferuje první variantu, problém je, že stát neví poptávku po pracovních profesích za 5-20 let.
Vezměme si Kladno a zrušení hutí - co pak s tisíci pracovníky v ocelárnách ? Když mají maturitu, je to snažší.
Ale navzdory tomu, jak je školství podfinancované a jací diletanti ho v minulosti leckdy řídili (nechci je jmenovat, určitě si je vybavíte sami),
Jsem rád, že přiznáváte i svůj díl viny (), za osm let jste nedokázali udělat státní maturity.