- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kolik procent obyvatel Brna používá železniční dopravu?
Zato těch, kteří hlavní nádraží skutečně využívají (pracující, studenti) se neptal nikdo.
A pokud je mi známo, s obslužností hlavního nádraží v nové poloze prostřednictvím MHD se samozřejmě počítá.
Ono se s tím počítá. Zatím jsou výsledky takové, že by to mohlo odvézt možná skoro polovinu lidí, co tam přijedou.
Potěšující je, že společnosti se mstícím lesním mužům a ženám i jejich ekologistickým pseudostranám snad na české politické scéně zvoní umíráček. Stále sice mohou škodit prostřednictvím svých "občanských sdružení" a "hnutí (mysli)" při jednotlivých řízeních, ale tady se snad úředníci do budoucna poučí, uznají sílu soupeře a budou se k jejich obstrukcím typu procesní námitky "absence rozhodnutí o výjimce k zásahu do biotopů a jedinců zvláště chráněných druhů živočichů, zjištěných na území nádraží " stavět zodpovědněji.
Co ale udělat se zaprodanci typu Ander? Pro neznalé - člověk který se díky podpoře NvC dostal do politiky jako jeho zastánce a pak obrátil o 180?
Hlavně se nespálit dvakrát o stejný kamna.
nemám vyhraněný názor, varianty jsou dvě. že to jde je vidět ve více městech i v zahraničí, každá z variant má své klady i zápory - u té odsunuté: kdopak asi vlastní ty pozemky?
Ano, pozemky jsou argument jako hrom, paní ubrečená.
necestuje. Jinak by mu muselo být jasné, že stávající nádražní budova včetně kolejiště současnému objemu přepravy nestačí. Pátky v nádražní hale jsou opravdu husté. Málokdy se mně také stane, že by vlak, kterým jezdím od Blanska projel úsek Židenice-hlavní nádraží bez přískoků. Samotné nádraží jako celek musí na navštěvníkovi Brna udělat "nezapomenutelný" dojem.
Nevím, jak moc pan Vlašín cestuje nebo necestuje vlakem. Já dojíždím do centra Brna vlakem denně a říkám - má pravdu, ten chlapec!
Dojíždím ze směru od Tišnova. Polovina lidí vystupuje v Kr. Poli. Jestli se nádraží přesune kamsi mezi kopřivy, budou tam vystupovat všichni.
Šalina to nebude mít šanci pobrat, takže můžeme rovnou začít šetřit na metro...
To, že je na nádraží b....l, není otázkou polohy, ale přístupu provozovatele (proč může být ve Vaňkovce čisto a nádraží ne?). A vlaky by nemusely jezdit přískokem, kdyby zabezpečovací zařízení nepamatovalo krále Klacka. Udělejte si výlet do Vídně, postavte se na perón ve stanici Wien-Rennweg a budete se divit, kolik vlaků se vejde na dvě koleje
Minulé vedení sice opravdu prosadilo stavbu nového nádraží na jihu, ale tehdejší opozice, tzn. současné vedení, která slibovala zachování nádraží v aktuální poloze, dělá přesně to samé. Současné vedení včele s panem Onderkou podvedlo voliče. Viz též http://mikeska.blog.idnes.cz/c/13187/Koho-jsme-to-vlastne-v-Brne-volili.html. No a když tak zkuste zapracovat na tom formátování. Zdravím. Mikeska
No, tady by mohl pan Vlašín asi něco doplnit. Doufám, že odpoví věcně. (Díky)
ale zelený mozek to nepochopí a nepochopí. 1000+1 proti argumentů, už jen to, kudy ty vlaky musí jezdit a to, že vlastně ničí prostředí. Ale zelení prostě zaveleli vlaky do centra a stop odsunu nádraží a panáčkové poslušně aportují. Bez špetky zdravého rozumu.