- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prožil jsem si to v Plzni. Tady zelené zrůdy nachaly chcípat lidi jen tak, prý z principu. Když už byl spor rozhodnutý, každý z těch teroristů si koupil 1m2 a nechali se vyvlastňovat, jen aby stavbu zdrželi. Jiný účel ten teror neměl. Mezitím v Plzni po Rokycanské projížděly desetitisíce kamionů o několik let navíc a lidi trpěli. Byly to právě zrůdy z teroristického spolku Děti Země. Tenkrát to vedl nějaký Rovenský, nyní nějaký gruppenführer z greenpiss. Zdrželi obchvat asi o 15 let.
Nepište o racionalitě, jejich cílem je teror s škodit.
Uz je to dost dlouho, ale co si pamatuju, ten spolek se jmenoval Parlament CR, senat CR a zastupitelstvo plzenskeho kraje.
220 milionů na kilometr dálnice je velmi nízká cena.
Myslíte? Ve Švédsku stojí jeden km ca 30 mil. SEK, tedy něco pod 90 mil. CZK.
Mozna by bylo resenim predat kompetence ke stavbe dalnic Bruselu, kdyz to v Praze nefunguje.
Nechte Brusel ať vám sestaví vládu, když vám to tak nejde.