Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P10e89t22r 76H17a50l48í24k

23. 1. 2018 12:33

Prožil jsem si to v Plzni. Tady zelené zrůdy nachaly chcípat lidi jen tak, prý z principu. Když už byl spor rozhodnutý, každý z těch teroristů si koupil 1m2 a nechali se vyvlastňovat, jen aby stavbu zdrželi. Jiný účel ten teror neměl. Mezitím v Plzni po Rokycanské projížděly desetitisíce kamionů o několik let navíc a lidi trpěli. Byly to právě zrůdy z teroristického spolku Děti Země. Tenkrát to vedl nějaký Rovenský, nyní nějaký gruppenführer z greenpiss. Zdrželi obchvat asi o 15 let.

Nepište o racionalitě, jejich cílem je teror s škodit.

5 3
možnosti
VV

Uz je to dost dlouho, ale co si pamatuju, ten spolek se jmenoval Parlament CR, senat CR a zastupitelstvo plzenskeho kraje.

3 1
možnosti
Foto

220 milionů na kilometr dálnice je velmi nízká cena.

0 0
možnosti
IB

I69v60o 98B62o61u24š88e

28. 2. 2018 15:52

Myslíte? Ve Švédsku stojí jeden km ca 30 mil. SEK, tedy něco pod 90 mil. CZK.

0 0
možnosti
VV

Mozna by bylo resenim predat kompetence ke stavbe dalnic Bruselu, kdyz to v Praze nefunguje.

0 1
možnosti
Foto

Nechte Brusel ať vám sestaví vládu, když vám to tak nejde.

0 0
možnosti
  • Počet článků 262
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1394x
Autor je  biolog, který se celou svou profesní dráhu věnuje ochraně přírody a to jak teoreticky (vyučování na dvou univeristách), tak i prakticky (prací v nevládní organizaci Veronica a v komisi životního prostředí města Brna). Ke koníčkům a zálibám patří lehká turistika (spíš vandrování), permakultura a hraní amatérského divadla.


Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ 4.0 Mezinárodní License