Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Call centrum je dobrá zkušenost v asertivitě, ale člověk by tam neměl zůstávat moc dlouho. Nicméně, jako brigáda či rok po škole to jde.

On je průšvih že většina lidí je slušných, ale pár se vždy najde co ječí. A ti dokážou zkazit den. Zkuste si udělat statistiku slušných v čuňata a zkuste jí někdy zveřejnit. Myslím že nejsem sám koho by to zajímalo.

Za práci na infolince se člověk nějak stydět nemusí. Dělá užitečnou práci. Jiný stupeň je aktivní marketing. Tohle by se mělo zatraceně odlišovat.

2 0
možnosti
JM

Seberte se a utíkejte kam Vás nohy ponesou. Je mi jasné, že mi to nebudete věřit, protože do Vás napumpovali spoustu entusiasmu, ale uvidíte sám. Přítelkyně pracovala tam, kde Vy, 4 roky a přirovnává tu zkušenost k práci u pasu a jediný rozdíl je ten, že na rozdíl od pásové výroby nepracujete rukama, ale hlavou.

2 1
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1081x
Nechci psát o politice, finanční krizi a tak podobně. Chci psát příběhy opravdu ze života a snad třeba i někoho pobavit.

Seznam rubrik