- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v úvodu článku se omlouvám, špatně jsem to zřejmě po sobě přečetl, poučení pro příště. Nevím jakou mají úroveň současní autoři, skoro si myslím, že jich moc není. Takže nezávidím hercům, že kvůli uživení se propůjčují k projektům přinejmenším pochybným. Za názory v diskusi děkuji. Autor.
naprosto souhlasím, jen si myslím, že i herecké výkony byly na úrovni ochotníků z Bozkovské sokolovny.A šaty od domácí švadleny, látka pak ze sekáče.
Aby Vaš slova lépe vyzněla, opravte si, prosím, hrubku .... nemývám není od slova mýti se, ale od slova mít (vlastnit), t to trochu vypadá. Nic ve zlém
tedy od slova míti v souvislostech Vašeho článečku...
Souhlas, kdybych chtěla vzít syna na klasickou divadelní hru, určitě bych nevolila takový hnus jako M.S., to ať si hrají mladé avantgardní scény. Na Vinohradech nebo v Národním uvítám klasiku.
to co udělali z Alžběty I. bylo ostudné. Vinohradské divadlo byla kvalitní a trochu odvážnější klasika, ale poslední roky se na to nedá koukat. Také jim návštěvnost pěkně klesá. Töpfer je pracovitý člověk. Lidsky sice není můj šálek kávy, ale musí se mu přiznat, že má za ssebou doslova vzkříšení jednoho divadla. A divadlo umí. A té pracovitosti rozumím. Někomu trvá něco týden a jinému den. Je to i o schopnosti rychle jednat a rozhodovat se. A to Töpfer umí.
A k té výpravě: ve Stavovském jsem viděla před lety Shakespeara v kulisách fašistické Itálie. To byl také kousek.
ze se topfer musi rozkrajet aby vse stihnul.. nevim kde berete tu viru ze podnikatel senator herec a reziser bude dobre ridit divadlo.. rikalo se dveatero remesel a desaty bida
POkud nebude zároveň režírovat a hrát, jako Stropnický, proč ne?
jak Töpfer DnV pošle dolů vodou! Díky za tenhle příspěvek. Léta mě štve, jak různí řemeslníci předělávají texty umělců. Nejhorší snad byla Věc Makropulos na Vinohradech. Nejen proto, že Emilia Marty vodila na řemínku modrého umělohmotného pásovce, ale proto, že režisér svévolně úplně změnil vyznění hry. Zkrátka tito pánové nám jednoznačně vzkazují: Vy se teď podívejte, jak já jvám vysvětlím, co to ten blbec Schiller. Čapek ... vlastně chtěl napsat. A není to o kostýmech, ale o měnění smyslu textu, to mě štve... Autorovi karma!!!
Ke klasickým hrám patří klasika, zvláště ve velkých divadlech. Rúzné experimenty ať provozují tzv.malé scény-těm vždy patřila avangarda. To se týká i oper či baletu. Ale, aby třeba na jevišti naší první scény jezdil Jeník z Prodané nevěsty na motorce a Mařenka si s ním chatovala, to je skutečný nevkus.....
I když bych tak docela nesouhlasila, že historické hry se vždycky musejí hrát v historických kulisách... Ale křečovité posuny a modernizace jsou opravdu legrační.