Diskuse
Nový registr padá.
Děkujeme za pochopení.
pavel 99
Dovolil bych si pár upřesnění
Předně "převést" lze úplně jakákoliv uložená data - je jen otázkou, zda se to "vyplatí" (někdy je jednodušší (a levnější) je zadat znovu) - to se však nemůže týkat zásadních dat, se kterými systém pracuje a které ani uživatel není oprávněn zadávat (třeba historie změn vozidla - to přeci nemůže zadávat znova někdo jiný, třeba na úplně jiném "úřadě"). Ta data MUSÍ být převedena kompletně a musí být (a lze to a běžně se to dělá) ověřeno, že byly převedeny všechny záznamy a že jsou v novém systému správně - alespoň ty nejdůležitější údaje. V rozpočtech se s tímto běžně počítá.
Dále bych nesrovnával komplexní systém třeba automobilky, kde je "rozpoložkována" až do materiálu celá sestava auta, a tento registr, kde máte doslova "pár údajů" - jeho náročnost vyplývá z množství přístupů a množství pracovišť, ovšem ve srovnání s větším e-shopem to také není extrémně náročné.
Dále bych rozlišoval nefunkčnost některých funkcionalit (případně neošetřené chyby obsluhy) a "padání" základního systému..
pavel 99
Re: Dovolil bych si pár upřesnění
...... to druhé je naprosto nepřijatelné a naznačuje to chybnou koncepci systému. Ostatně "vysvětlení" byla snad novináři povětšinou citována vyjádření tiskových mluvčí - tudíž zkreslení (na straně novinářů) by nemělo být příliš velké.
-
Jinými slovy - celkový přístup se jeví jako naprosto "amatérský" a v soukromém sektoru (při dobře formulovaných smlouvách) by již tato část na sankcích a penále pro dodavatele na hranici likvidace.
alex hart
V čem je vlastně problém?
Chápu argumenty autora a víceméně s nimi souhlasím. Nový systém si musí "sednout" a lidi se s ním musejí naučit pracovat. O tom není sporu.
.
Nerozumím ale tomu, proč by se potřebná stávající data neměla do systému přenést předem před jeho ostrým spuštěním!! To se přeci dá dělat předem a teprve v momentě, kdy mám vše pořádně připraveno (včetně všech zkoušek funkčnosti a zavádění cvičných dat a potom zavedení ostrých stávajících dat a tak podobně), tak pak teprve systém spouštím do ostrého provozu. Jestli to jde lidem u přepážek pomalu, a dělají chyby, tak O.K, nejsou na to prostě ještě zvyklí. Jestli se ale něco opravdu hroutí, a systém kolabuje, tak je to přeci bordel dodavatele systému !!! A to by bylo dobré rozlišovat !!
.
Chápu však, že naši polodebilní senzacechtiví novináři tyto nuance rozlišit schopni nejsou. Oni mnohdy nerozliší v anglicky psaném textu ani miliardu od bilionu, v odborném článku kilowat od kilwathodiny atp., a hlavně seriózní informaci od naprosté ptákoviny.
- Počet článků 757
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1345x