- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Představte si, že by v nějaké firmě byl na manažerském postu neschopný, problémový a sebestředný člověk, který by navíc seděl na dvou židlích, přičemž pro jednu by měl kvalifikaci a odborné znalosti asi tak jako řezník pro operaci srdce.
Po letech neschopnosti a nicnedělání takový člověk prohlásí, že se vzdává dobrovolně svého postu výměnou za kroky ve strategii firmy, které jemu a jeho kumpánům zajistí dobrý byznys na další roky
Přesně to se stalo nyní v Brně. Hollan, náměstek pro dopravu bez řidičáku a usvědčený černý pasažér, který okrádá městský dopravní podnik (vizhttps://brno.idnes.cz/namestka-primatora-hollana-chytli-revizori-fzk-/brno-zpravy.aspx?c=A161021_141729_brno-zpravy_vh)
odstoupil ze své funkce. Ovšem podal to tak, že to je vlastně úspěch, protože bude pokračovat v práci na pochybných sociálních experimentech souvisejících s rozdáváním bytů neplatičům a že je tedy vše v pořádku. (viz
O čem to svědčí? Především o neschopnosti současného vedení města řídit efektivně práci magistrátu. Primátor Vokřál (z hnutí ANO) má pověst člověka, který se umí dohodnout s každým. Což je jistě pro člověka ve vedoucí funkci důležitá vlastnost. Stejně tak důležité ale je, aby takový člověk uměl bouchnout pěstí do stolu, když to situace vyžaduje a dokázal udělat rozhodný krok a zbavit se lidí, kteří jsou problémem. Koneckonců ANO tvrdilo, že bude stát řídit jako firmu. Evidentně se jim to nedaří ani s jedním městem.
Hollan se v dopravě orientuje asi tak jako slepý houpací kůň. Za tři a půl roku nedokázal přijít s jedinou konstruktivní myšlenkou, jak pomoci obyvatelům Brna, kteří tráví čas v zácpách a když se večer vrací domů, tak nemají kdy zaparkovat.
Za úspěchy v dopravě vydává to, že vymyslel a prosadil zdražení parkování ve městě na dvojnásobek a zpoplatnění parkování i v noci či v neděli (vizhttps://brno.idnes.cz/rezidentni-parkovani-matej-hollan-zdrazeni-parkovani-v-centru-parkovaci-domy-1h5-/brno-zpravy.aspx?c=A171128_367181_brno-zpravy_dh).
Lidé ve městě již roky čekají na zavedení rezidentního parkování, které by jim zvýšilo pravděpodobnost, že zaparkují v blízkosti svého bydliště. Rezidentní zóny jsou osvědčený koncept, který například ve Vídni funguje bez problémů a ke spokojenosti tamních lidí již od roku 1993.
Vystudovaný muzikolog Hollan místo toho, aby se poučil u sousedů, tak tři roky dumal, až vydumal nepřipravenou koncepci, která přináší řadu problémů.
Hollan je evidentně sebestředný člověk, který žije částečně mimo realitu. Nevadí mu například ostuda, když uniklo, že je subkou, která se ponižuje na veřejnosti (vizhttps://brno.idnes.cz/matej-hollan-video-bicovani-df6-/brno-zpravy.aspx?c=A160711_161513_brno-zpravy_krut)
Odpovědnost za něj má však celé vedení města v čele s primátorem Vokřálem. Kdo jen trochu sleduje místní politiku a dění ve městě, tak na první pohled vidí, že se za jeho vlády na radnici nestalo nic. Městu nepřinesl prostě vůbec nic. Žádnou vizi rozvoje, žádnou užitečnou koncepci, žádné myšlenky.
Jediné, co se koalici pod jeho vedením podařilo zavést je rozdávání městských bytů neplatičům, převážně z řad romských rodin. S tímto šíleným plánem z oblasti mokrých snů všech sociálních inženýrů, marxistů a multikulturalistů přišlo hnutí Žít Brno. Kromě toho, že rozdávání bytů mimo pořadník je diskriminační vůči jiným, platícím a bezproblémovým žadatelům o byt, je to také pro Žít Brno a na ně nabalené lidi způsob, jak si zajistit penězovody pro neziskovky typu IQ Roma servis.
Je jasné, že politika je hodně o kompromisech. Že lidé, kteří by neuspěli v komerční sféře, dokáží svou neschopnost v politice skrývat daleko déle. Nicméně i při řízení města je třeba mít zdravý rozum a pokud se má město někam posunout, je třeba, aby to měli na starosti schopní a pracovití lidé a ne Hollanové.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!